1
  • Օնլայն վճարում
  • Մուտք
  • Անհատ հաճախորդներին
    • Բջջային կապ
    • Ժամանց և ծրագրեր
    • ՄոբիԴրամ
    • Օնլայն խանութ
    • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
    • Օգնություն
  • Բիզնես լուծումներ
    • Բջջային կապ
    • Բիզնես կապ
    • M2M և IoT
    • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
  • Մեր մասին
    • Վիվա-ՄՏՍ-ը Հայաստանին
    • Կարիերա
    • Ֆինանսական հաշվետվություններ
    • Գնումներ
    • Հետադարձ կապ
    • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Ավելին
    • Իրավական տեղեկատվություն
    • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • English
  • Հայերեն
  • русский
  • Բջջային կապ
    Սակագներ և զեղչեր
    • eSIM
    • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
    • X, Y և Z սակագնային պլաններ
    • Viva սակագնային պլաններ
    • Սակագնային պլան ԵՍ
    • Վիվա-ՄՏՍ բոնուս
    • Արխիվ
    Ինտերնետ
    • Ինտերնետ հեռախոսից
    • Ինտերնետ համակարգչից
    • Ինտերնետ պլանշետից
    Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
    • Զանգեր արտերկիր
    • Օտարերկրյա այցելուներին
    Ծառայություններ
    • Հաղորդագրություններ
    • Հարմար կապ
    • Լիցք պլյուս
    • Վճարում և վերալիցքավորում
    Ձայնային ծառայություններ
    • +V&D
    • +Րոպեներ
    • Super զույգ
    • Super 0 օրական
  • Ժամանց և ծրագրեր
    Բջջային հավելվածներ
    • Android
    • iOS
    Ժամանց
    • Խաղեր
    • «BeWoman» վեբ-պորտալ
    • «Men's Live» վեբ-պորտալ
    • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
    • Facebook SMS
    • GOOD’OK
    • Պրեմիում ծառայություններ
    • Պահմտոցի
    • MTS Armenia
    • Փոխիր ձայնդ
    • Տեղեկատու
    • Թեժ գիծ
  • ՄոբիԴրամ
  • Օնլայն խանութ
    Սարքավորումներ
    • Մոդեմներ
    • Ժամացույցներ
    • Հեռախոսներ
    Սմարթֆոններ
    • Apple
    • Samsung
    • Xiaomi
    Աքսեսուարներ
    • Աուդիո
    • Պաշտպանություն
    • Սնուցում
  • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
    ՔԱՌՅԱԿ
    ԴՈՒԵՏ
    Վիվա Հոմ
    Արխիվ
    • 4D
    • Classic Solo
  • Օգնություն
    SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
    • Տեղեկատու
    • Հեռախոսահամարի ընտրություն
    Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի վերալիցքավորում
    • Մանրամասն հաշիվ
    • Նոր օր
    • Փողանցում
    • Նոր րոպեներ
    • Առցանց վճարում
    • Ծանուցում
    • Վավերականության երկարացում
    • Հաշվեկշռի ստուգում
    Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • My Viva-MTS
    • Ինտերնետ օգնական
    • Ծառայությունների ցանկ
    • USSD
    Սպասարկման գոտի
    • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
    Բաժանորդների սպասարկում
    • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
    • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
    • 111 թեժ գիծ
    • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
    • Ուղարկել հարցում
    Օգտակար տեղեկություններ
    • Օգտակար համարներ
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • GSM բառաշտեմարան
    Վերանորոգում և սպասարկում
    • Սպասարկման կենտրոններ
    • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  •  
Մենյու
Մուտք
Անհատ հաճախորդներին
  • Բջջային կապ
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • ՄոբիԴրամ
  • Օնլայն խանութ
  • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
  • Օգնություն
Բիզնես լուծումներ
Մեր մասին
Ավելին
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
Բջջային կապ
  • Սակագներ և զեղչեր
  • Ինտերնետ
  • Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ծառայություններ
  • Ձայնային ծառայություններ
Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Ժամանց
ՄոբիԴրամ
Օնլայն խանութ
  • Սարքավորումներ
  • Սմարթֆոններ
  • Աքսեսուարներ
  • Պլանշետներ
Ֆիքսված ինտերնետ և TV
  • ՔԱՌՅԱԿ
  • ԴՈՒԵՏ
  • Վիվա Հոմ
  • Արխիվ
Օգնություն
  • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • Սպասարկման գոտի
  • Բաժանորդների սպասարկում
  • Օգտակար տեղեկություններ
  • Վերանորոգում և սպասարկում
Սակագներ և զեղչեր
  • eSIM
  • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
  • X, Y և Z սակագնային պլաններ
  • Viva սակագնային պլաններ
  • Սակագնային պլան ԵՍ
  • Զեղչեր և հատուկ առաջարկներ
  • Կանխավճարային սակագնային պլաններ և փաթեթներ
  • Վիվա-ՄՏՍ բոնուս
  • Արխիվ
Ինտերնետ
  • Ինտերնետ հեռախոսից
  • Ինտերնետ համակարգչից
  • Ինտերնետ պլանշետից
Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
  • Զանգեր արտերկիր
  • Օտարերկրյա այցելուներին
  • Օտարերկրյա այցելուներին
Ծառայություններ
  • Հաղորդագրություններ
  • Հարմար կապ
  • Լիցք պլյուս
  • Վճարում և վերալիցքավորում
Ձայնային ծառայություններ
  • +V&D
  • +Րոպեներ
  • Super զույգ
  • Super 0 օրական
  • Ձայնային ծառայություններ
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
  • Kids Club
  • Apps Club
  • IVI. քո անձնական կինոթատրոնը
  • «Fantasy League»
  • IMUSIC
  • «BUSUU»
  • Smart Kids
Ժամանց
  • Խաղեր
  • Վիճակախաղ
  • «BeWoman» վեբ-պորտալ
  • «Men's Live» վեբ-պորտալ
  • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
  • Facebook SMS
  • GOOD’OK
  • Պրեմիում ծառայություններ
  • Պահմտոցի
  • MTS Armenia
  • Փոխիր ձայնդ
  • Տեղեկատու
  • Թեժ գիծ
  • Վիկտորինա
Սարքավորումներ
  • Մոդեմներ
  • Երթուղիչներ
  • Ժամացույցներ
  • Հեռախոսներ
Սմարթֆոններ
  • Apple
  • Samsung
  • Xiaomi
Աքսեսուարներ
  • Աուդիո
  • Հիշողություն
  • Պաշտպանություն
  • Սնուցում
Պլանշետներ
  • Lenovo
ՔԱՌՅԱԿ
  • 160 ալիք
  • 150 ալիք
  • 135 ալիք
  • 130 ալիք
  • 115 ալիք
  • 45 ալիք
ԴՈՒԵՏ
  • Միջազգային զանգեր
Վիվա Հոմ
Արխիվ
  • 4D
  • Classic Solo
SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
  • Տեղեկատու
  • Հեռախոսահամարի ընտրություն
Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի վերալիցքավորում
  • Մանրամասն հաշիվ
  • Նոր օր
  • Փողանցում
  • Նոր րոպեներ
  • Առցանց վճարում
  • Ծանուցում
  • Վավերականության երկարացում
  • Հաշվեկշռի ստուգում
Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • My Viva-MTS
  • Ինտերնետ օգնական
  • Ծառայությունների ցանկ
  • USSD
Սպասարկման գոտի
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի տեղեկատու
  • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
Բաժանորդների սպասարկում
  • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
  • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
  • 111 թեժ գիծ
  • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
  • Ուղարկել հարցում
  • Հարցման կարգավիճակի ստուգում
Օգտակար տեղեկություններ
  • Օգտակար համարներ
  • Հաճախ տրվող հարցեր
  • GSM բառաշտեմարան
Վերանորոգում և սպասարկում
  • Սպասարկման կենտրոններ
  • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  • English
  • Հայերեն
  • русский
Օնլայն վճարում
  • Անհատ հաճախորդներին
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Apps Club
  • Հաճախակի տրվող հարցեր

Հաճախակի տրվող հարցեր

Հաճախակի տրվող հարցեր
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
Ժամանց

Օգնություն

«Apps Club» ծառայությունից օգտվելիս խնդիրներ առաջանալու դեպքում կարող եք դիմել ներքևում նշված տվյալներով:

 

Աջակցություն

111

 

Հարցեր և պատասխաններ

 

1. Ի՞նչ է «Apps Club»-ը:

«Apps Club»-ը ֆիքսված ցածր գներով պրեմիում-հավելվածների և խաղերի ներբեռնման անսահմանափակ հնարավորություններ տրամադրող ծառայություն է: Բաժանորդագրվելու դեպքում ձեզ համար հասանելի են դառնում հարյուրավոր հավելվածներ, որոնցից կարող եք օգտվել, երբ ցանկանաք: Այստեղ ներկայացված են բոլոր կատեգորիաների լավագույն հավելվածները. խաղեր, հավելվածներ` երեխաների համար, առողջության, կրթության, լուսանկարների և այլի վերաբերյալ:

 

2. Ո՞րն է  «Apps Club» ծառայության առավելությունը:

Միացնելով «Apps Club» ծառայությունը` դուք միանգամից ստանում եք մի քանի բացառիկ առավելություններ.

  • 3-օրյա փորձնական օգտագործման հնարավորություն (ծառայությունն առաջին անգամ ակտիվացնելու դեպքում)
  • Ձեր հեռախոսի մոդելի համար հատուկ ընտրված հավելվածների կատալոգ. համակարգն ավտոմատ կերպով որոշում է ձեր հեռախոսի մոդելը և առաջարկում է միայն դրա հետ համատեղելի հավելվածներ
  • Հարյուրավոր հավելվածներ ամենամատչելի գներով.)
  • «Apps Club» ծառայությանը բաժանորդագրվելու դեպքում դուք ստանում եք հնարավորություն` օգտվելու շուկայում առկա լավագույն հավելվածներից ֆիքսված ցածր գնով` առանց հավելյալ ծախսերի, գովազդի և անհամատեղելի կոնտենտի: Բացի այդ, նշված գումարի շրջանակներում ձեզ կտրամադրվեն նաև բոնուսներ հենց հավելվածների և խաղերի ներսում: «Apps Club» ծառայության օգտագործման դեպքում դուք ստանում եք անսահմանափակ թվով հավելվածներ ներբեռնելու հնարավորություն:

 

3. Ինչպե՞ս կարող եմ միացնել«Apps Club» ծառայությունը:

Ծառայությունը կարելի է միացնել հետևյալ միջոցներով.

  • Հաստատել ակտիվացումը https://appsclub.mts.am կայքում. Մուտք գործեք appsclub.mts.аm պորտալ. կբացվի ծառայության տրամադրման պայմանների նկարագրությամբ ծառայության ակտիվացման էջ: Ակտիվացնելու համար սեղմեք «Բաժանորդագրվել» կոճակը:
  • «
  • Ուղարկել «Start1», «Start7» կան «Start30» SMS-հարցումը 1090 կարճ համարին: Ծառայության հետագա օգտագործման համար այցելեք https://appsclub.mts.am.

 

4. Ինչպե՞ս վճարել ծառայության համար:

Ծառայությունն առաջին անգամ ակտիվացնելու դեպքում ձեզ տրամադրվում է 3-օրյա փորձնական  օգտագործման հնարավորություն, որի համար գումար չի գանձվում: Փորձնական շրջանի ավարտից հետո, ինչպես նաև ծառայությունը կրկին ակտիվացնելու դեպքում, բաժանորդագրման համար վճարումն իրականացվում է համապատասխան ժամկետի համար ձեր բջջային հեռախոսի անձնական հաշվից ծառայության գումարի մեկանգամյա գանձման միջոցով:  Ծառայության օգտագործումը երկարաձգելու համար բավարար միջոցներ չունենալու դեպքում գումար չի գանձվում և ծառայությունը դադարեցվում է:

 

5. Բաժանորդագրումը կասեցնելու դեպքում հնարավո՞ր է շարունակել ներբեռնված հավելվածների օգտագործումը:

Ոչ: Հավելվածները կապված են բաժանորդագրման հետ: Այդ պատճառով, ծառայությունից հրաժարվելու դեպքում դուք այլևս չեք կարող օգտվել դրանցից: Սակայն, ծառայության կասեցումից հետո բոլոր տվյալները պահպանվում են 2 ամիս ժամկետով: Եթե բաժանորդագրումը կասեցնելուց հետո կրկին ցանկանաք օգտվել հավելվածներից, պարզապես վերականգնեք ձեր բաժանորդագրումը ծառայությանը:

 

6. Բաժանորդագրվելով ծառայությանը` քանի՞ հավելված կարող եմ ներբեռնել:

Գործող բաժանորդագրում ունենալու դեպքում կարող եք ներբեռնել անսահմանափակ թվով հավելվածներ և խաղեր, որոնք հասանելի են https://appsclub.mts.am պորտալում:

 

7. Ինչպե՞ս տարբերակել «Apps Club» ծառայության միջոցով ներբեռնված հավելվածները այլ հավելվածներից:

«Apps Club»-ի միջոցով ներբեռնված բոլոր հավելվածների տարբերանշանների վրա կա փոքրիկ նշան, ուստի դրանք հնարավոր չէ շփոթել այլ աղբյուրներից ներբեռնված հավելվածների հետ:

 

8. Ինչպե՞ս թարմացնել «Apps Club»-ը:

Apps Club-ը մշտապես կատարելագործվում է և դուք ստանում եք ծանուցում ամեն անգամ, երբ ստեղծվում է նոր տարբերակ: Թարմացումները հասանելի են մենյուի «Հավելվածի մասին» բաժնում:

 

9. Անհրաժե՞շտ է ինտերնետ միացում` «Apps Club» ծառայությանը բաժաներդագրվելու և «Apps Club»-ից հավելվածներ ներբեռնելու համար:

Այո: «Apps Club» հավելվածից օտվելու և խաղեր ներբեռնելու համար անհրաժեշտ է ունենալ Վիվա-ՄՏՍ-ի ակտիվ ինտերնետ ծառայություն:

Ինտերնետ-տրաֆիկը պորտալում բրաուզինգի և խաղերի/հավելվածների ներբեռնման ժամանակ, սակագնային պլանի ակտիվ ինտերնետ փաթեթ ունենալու դեպքում,  հիմնական ինտերնետ-փաթեթի մեգաբայթերը չեն օգտագործվում, սակայն, դուք միշտ կարող եք միացնել Wi-Fi` հավելվածներն ավելի արագ ներբեռնելու համար:

Հավելվածը կամ խաղը օգտագործելու/խաղալու ընթացքում ինտերնետի տրաֆիկը տարիֆիկացվում է համաձայն  ընթացիկ սակագնային պլանի:

 

10. Իմ հեռախոսից «Apps Club» հավելվածը ջնջելու դեպքում բաժանորդագրումն ավտոմատ կերպով կասեցվու՞մ է:

Ոչ: Բայց «Apps Club»-ը ջնջելու դեպքում դուք չեք կարողանա ներբեռնել հավելվածներ մեր ծառայության միջոցով:

 

11. Ինչպե՞ս անջատել  «Apps Club» ծառայությունը:

  • https://appsclub.mts.am կայքում, «Apps Club» հավելվածի «Հաշիվ»  բաժնում սեղմել «Ապաբաժանորդագրվել» կոճակը:
  • Ուղարկելով «Stop» SMS-հարցումը 1090 համարին:

 

12. Ի՞նչ հաճախականությամբ են թարմացվում կատալոգում առկա խաղերն ու հավելվածները:

Կատալոգը թարմացվում է ամեն շաբաթ: Մեր կոնտենտ-մենեջերների թիմը անում է ամեն ինչ, որպեսզի ամենահայտնի խաղերն ու հավելվածները միշտ ձեր ձեռքի տակ լինեն:

 

13. Կարո՞ղ եմ ներբեռնել հավելվածներ Wi-Fi-ի միջոցով:

Wi-Fi-ի միջոցով հավելվածներ ներբեռնելու համար անհրաժեշտ է ձեր հեռախոսի համարի լրացուցիչ հաստատում` հետևելով «Apps Club» հավելվածի հրահանգներին:

Ծառայությանը բաժանորդագրվելու ընթացքում Mi-Fi-ի կամ 3G/4G երթուղիչի միջոցով ինտերնետից օգտվելու կամ  Wi-Fi-ին՝ Personal Hotspot-ի միջոցով միացած լինելու դեպքում ծառայության վճարը հնարավոր է գանձվի այն համարի հաշվից կամ հաշվեգրվի այն հեռախոսահամարի հաշվին, որը տեղադրված է տվյալ սարքավորման մեջ, այլ ոչ՝ այն բջջային հեռախոսահամարի հաշվեկշռից կամ ամսավճարից, որը տեղադրված է  սմարթֆոնի մեջ: Բացի այդ, հաջողությամբ  բաժանորդագրվելու մասին SMS հաղորդագրությունը ևս կարող է ուղարկվել  համապատասխան սարքավորման մեջ տեղադրված բջջային համարին:  Ծառայությունները հասանելի կլինեն  այնքան ժամանակ, քանի դեռ բրաուզերի տվյալները չեն մաքրվել:

 

14. Կարո՞ղ եմ օգտվել ծառայությունից համակարգչով կամ նոթբուքով:

Քանի որ «Apps Club»-ի հավելվածները հասանելի են միայն բջջային հեռախոսներով օգտագործման համար, դուք չեք կարող օգտվել ծառայությունից համակարգչով կամ նոթբուքով:

 

15. Apps Club-ում առկա հավելվածները ի՞նչ հարթակների համար են հասանելի:

«Apps Club»-ը հասանելի է ինչպես Android, այնպես էլ iOS հարթակով սարքերի  համար։ Կախված դրանից՝ յուրաքանչյուր հարթակի համար րնտրված է խաղերի և հավելվածների հատուկ կատալոգ։ Android հարթակով բջջային հեռախոսների միջոցով մուտք գործելիս «Apps Club»-ում տեղակայված բոլոր խաղերն ու հավելվածները հասանելի են ներբեռնման համար։  iOS հարթակով բջջային հեռախոսների միջոցով մուտք գործելիս՝ խաղերը հասանելի են առցանց խաղալու տարբերակով՝ առանց հավելվածի ներբեռնման: :

 

16. Կարո՞ղ եմ ներբեռնել հավելվածներ iPhone/iPad-ի միջոցով:

«Apps Club»-ում տեղակայված խաղերն ու հավելվածները համադրելի են նաև iOS հարթակով սարքերի հետ: iOS հարթակով բջջային սարքերի միջոցով մուտք գործելիս՝ խաղերը հասանելի են առցանց խաղալու տարբերակով՝ առանց հավելվածի ներբեռնման։ Որոշ հավելվածներ կարող են ոչ լիարժեք համատեղվել iOS համակարգով գործող սարքերի հետ՝ կախված բրաուզերի/iOS համակարգի՝ տվյալ սարքում առկա համադրությունից:

 

17. Կարող եմ ներբեռնել խաղեր Windows Phone օպերացիոն համակարգ ունեցող հեռախոսով (օրինակ` Nokia Lumia):

Դուք չեք կարող ներբեռնել խաղեր, քանի որ կատալոգը չի պարունակում հավելվածներ` նախատեսված Windows Phone օպերացիոն համակարգ չունեցող հեռախոսների համար:

 

18. Ունեմ Android հիմքով հեռախոս, սակայն չեմ կարողանում ներբեռնել հավելվածներ.

Ի՞նչ անել:

Android OS հիմքով հեռախոսների միջոցով հավելվածներ ներբեռնելու համար անհրաժեշտ է նախապես կարգավորել այն պարամետրերը, որոնք թույլատրում են տարբեր աղբյուրներից ներբեռնված հավելվածների տեղադրում: Դրա համար անհրաժեշտ է մտնել ձեր հեռախոսի մենյուի «Գործիքակալ» («Settings»), ընտրել  «Հավելվածներ» («Applications») բաժինը, սեղմելով «Անհայտ աղբյուրներ» («Unknown sources») կոճակը `թույլատրել տարբեր աղբյուրներից ներբեռնված հավելվածների տեղադրումը:

 

19. Կտրամադրվի՞ արդյոք 3-օրյա փորձնական օգտագործման հնարավորություն «Apps Club» ծառայությունը կրկին միացնելու դեպքում:

Ոչ: Ծառայությունը կրկին ակտիվացնելու դեպքում ծառայության գումարը գանձվում է ակտիվացման առաջին օրվանից:

 

20. Կարո՞ղ եմ փոխել «Apps Club»-ում բաժանորդագրման ձևը:

Բաժանորդագրման ձևը փոխելու համար նախ անհրաժեշտ է ապաակտիվացնել գործող բաժանորդագրումը, ապա ակտիվացնել նորը`վերոնշյալ միջոցներից որևէ մեկով:

                                                                • Բջջային կապ
                                                                  • Սակագներ և զեղչեր
                                                                  • Ինտերնետ
                                                                  • Ռոումինգ և միջազգային միացում
                                                                  • Ծառայություններ
                                                                  • Ձայնային ծառայություններ
                                                                • Ժամանց և ծրագրեր
                                                                  • Բջջային հավելվածներ
                                                                  • Ժամանց
                                                                • Օնլայն խանութ
                                                                  • Սարքավորումներ
                                                                  • Սմարթֆոններ
                                                                  • Աքսեսուարներ
                                                                  • Պլանշետներ
                                                                • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
                                                                  • ՔԱՌՅԱԿ
                                                                  • ԴՈՒԵՏ
                                                                  • Վիվա Հոմ
                                                                  • Արխիվ
                                                                • Օգնություն
                                                                  • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
                                                                  • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
                                                                  • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
                                                                  • Սպասարկման գոտի
                                                                  • Բաժանորդների սպասարկում
                                                                  • Օգտակար տեղեկություններ
                                                                  • Վերանորոգում և սպասարկում
                                                                • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
                                                                • Իրավական տեղեկատվություն
                                                                • Տեղեկատվական անվտանգություն
                                                                • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց

                                                                 

                                                                 © 2022 «ՄՏՍ Հայաստան» ՓԲԸ, բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

                                                                ՆերբեռնելApp Store
                                                                ՆերբեռնելGoogle play
                                                                Загрузите наWindows Store
                                                                18+
                                                                X
                                                                Շնորհակալություն, մեր աշխատակիցը շուտով կկապվի Ձեզ հետ:
                                                                Հեռախոսահամար *
                                                                Էլ. փոստ *
                                                                Ներկայացրեք հարցը կամ առաջարկը *
                                                                Ստանալ էլ. հաղորդագրություններ Վիվա-ՄՏՍ ընկերության կողմից
                                                                Թարմացնել

                                                                Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:

                                                                Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: