1
  • Օնլայն վճարում
  • Մուտք
  • Անհատ հաճախորդներին
    • Բջջային կապ
    • Ժամանց և ծրագրեր
    • ՄոբիԴրամ
    • Օնլայն խանութ
    • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
    • Օգնություն
  • Բիզնես լուծումներ
    • Բջջային կապ
    • Բիզնես կապ
    • M2M և IoT
    • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
  • Մեր մասին
    • Վիվա-ՄՏՍ-ը Հայաստանին
    • Կարիերա
    • Ֆինանսական հաշվետվություններ
    • Գնումներ
    • Հետադարձ կապ
    • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
    • Տարեկան հաշվետվություն
  • Ավելին
    • Իրավական տեղեկատվություն
    • Տեղեկատվական անվտանգություն
    • Մոբայլ ԱյԴի
  • English
  • Հայերեն
  • русский
  • Բջջային կապ
    Սակագներ և զեղչեր
    • eSIM
    • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
    • X, Y և Z սակագնային պլաններ
    • Սակագնային պլան «START»
    • Viva սակագնային պլաններ
    • Սակագնային պլան ԵՍ
    • Վիվա-ՄՏՍ բոնուս
    • Արխիվ
    Ինտերնետ
    • Ինտերնետ հեռախոսից
    • Ինտերնետ համակարգչից
    • Ինտերնետ պլանշետից
    Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
    • Զանգեր արտերկիր
    • Օտարերկրյա այցելուներին
    Ծառայություններ
    • Հաղորդագրություններ
    • Հարմար կապ
    • Լիցք պլյուս
    • Վճարում և վերալիցքավորում
    Ձայնային ծառայություններ
    • +300 րոպե
    • +100 րոպե
    • +V&D
    • Super զույգ
    • Super 0 օրական
  • Ժամանց և ծրագրեր
    Բջջային հավելվածներ
    • Android
    • iOS
    Ժամանց
    • Խաղեր
    • «BeWoman» վեբ-պորտալ
    • «Men's Live» վեբ-պորտալ
    • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
    • «Maxim» վեբ-պորտալ
    • Facebook SMS
    • GOOD’OK
    • Պրեմիում ծառայություններ
    • Պահմտոցի
    • MTS Armenia
    • Փոխիր ձայնդ
    • Տեղեկատու
    • Թեժ գիծ
    Վիվա-ՄՏՍի փոդքասթներ
    • էպիզոդ #1
    • էպիզոդ #2
    • էպիզոդ #3
    • էպիզոդ #4
    • էպիզոդ #5
    • էպիզոդ #6
    • էպիզոդ #7
    Գովազդներ
  • ՄոբիԴրամ
  • Օնլայն խանութ
    Սարքավորումներ
    • Երթուղիչներ
    • Ժամացույցներ
    • Հեռախոսներ
    Սմարթֆոններ
    • Apple
    • Samsung
    • Xiaomi
    Աքսեսուարներ
    • Աուդիո
    • Պաշտպանություն
    • Սնուցում
  • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
    ՔԱՌՅԱԿ
    ԴՈՒԵՏ
    Վիվա Հոմ
    Արխիվ
    • 4D
    • Classic Solo
  • Օգնություն
    SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
    • Տեղեկատու
    • Հեռախոսահամարի ընտրություն
    Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի վերալիցքավորում
    • Մանրամասն հաշիվ
    • Նոր օր
    • Փողանցում
    • Նոր րոպեներ
    • Առցանց վճարում
    • Ծանուցում
    • Վավերականության երկարացում
    • Հաշվեկշռի ստուգում
    Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • My Viva-MTS
    • Ինտերնետ օգնական
    • Ծառայությունների ցանկ
    • USSD
    Սպասարկման գոտի
    • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
    Բաժանորդների սպասարկում
    • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
    • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
    • 111 թեժ գիծ
    • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
    • Ուղարկել հարցում
    Օգտակար տեղեկություններ
    • Օգտակար համարներ
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • GSM բառաշտեմարան
    Վերանորոգում և սպասարկում
    • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  •  
Մենյու
Մուտք
Անհատ հաճախորդներին
  • Բջջային կապ
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • ՄոբիԴրամ
  • Օնլայն խանութ
  • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
  • Օգնություն
Բիզնես լուծումներ
Մեր մասին
Ավելին
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • Մոբայլ ԱյԴի
Բջջային կապ
  • Սակագներ և զեղչեր
  • Ինտերնետ
  • Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ծառայություններ
  • Ձայնային ծառայություններ
Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Ժամանց
  • Վիվա-ՄՏՍի փոդքասթներ
  • Գովազդներ
ՄոբիԴրամ
Օնլայն խանութ
  • Սարքավորումներ
  • Սմարթֆոններ
  • Աքսեսուարներ
Ֆիքսված ինտերնետ և TV
  • ՔԱՌՅԱԿ
  • ԴՈՒԵՏ
  • Վիվա Հոմ
  • Արխիվ
Օգնություն
  • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • Սպասարկման գոտի
  • Բաժանորդների սպասարկում
  • Օգտակար տեղեկություններ
  • Վերանորոգում և սպասարկում
Սակագներ և զեղչեր
  • eSIM
  • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
  • X, Y և Z սակագնային պլաններ
  • Սակագնային պլան «START»
  • Viva սակագնային պլաններ
  • Սակագնային պլան ԵՍ
  • Զեղչեր և հատուկ առաջարկներ
  • Կանխավճարային սակագնային պլաններ և փաթեթներ
  • Վիվա-ՄՏՍ բոնուս
  • Արխիվ
Ինտերնետ
  • Ինտերնետ հեռախոսից
  • Ինտերնետ համակարգչից
  • Ինտերնետ պլանշետից
Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
  • Զանգեր արտերկիր
  • Օտարերկրյա այցելուներին
  • Օտարերկրյա այցելուներին
Ծառայություններ
  • Հաղորդագրություններ
  • Հարմար կապ
  • Լիցք պլյուս
  • Վճարում և վերալիցքավորում
Ձայնային ծառայություններ
  • Ձայնային ծառայություններ
  • +300 րոպե
  • +100 րոպե
  • +V&D
  • Super զույգ
  • Super 0 օրական
  • +Րոպեներ
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
  • Kids Club
  • Apps Club
  • Иви. քո անձնական կինոթատրոնը
  • «Fantasy League»
  • IMUSIC
  • «BUSUU»
  • Smart Kids
  • Yandex Plus
  • myJoke
  • «School Dance» վեբ-պորտալ
Ժամանց
  • Խաղեր
  • Վիճակախաղ
  • «BeWoman» վեբ-պորտալ
  • «Men's Live» վեբ-պորտալ
  • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
  • «Maxim» վեբ-պորտալ
  • Facebook SMS
  • GOOD’OK
  • Պրեմիում ծառայություններ
  • Պահմտոցի
  • MTS Armenia
  • Փոխիր ձայնդ
  • Տեղեկատու
  • Թեժ գիծ
  • Վիկտորինա
Վիվա-ՄՏՍի փոդքասթներ
  • էպիզոդ #1
  • էպիզոդ #2
  • էպիզոդ #3
  • էպիզոդ #4
  • էպիզոդ #5
  • էպիզոդ #6
  • էպիզոդ #7
Գովազդներ
Սարքավորումներ
  • Երթուղիչներ
  • Ժամացույցներ
  • Հեռախոսներ
Սմարթֆոններ
  • Apple
  • Samsung
  • Xiaomi
Աքսեսուարներ
  • Աուդիո
  • Հիշողություն
  • Պաշտպանություն
  • Սնուցում
ՔԱՌՅԱԿ
  • 160 ալիք
  • 150 ալիք
  • 135 ալիք
  • 130 ալիք
  • 115 ալիք
  • 45 ալիք
ԴՈՒԵՏ
  • Միջազգային զանգեր
Վիվա Հոմ
Արխիվ
  • 4D
  • Classic Solo
SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
  • Տեղեկատու
  • Հեռախոսահամարի ընտրություն
Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի վերալիցքավորում
  • Մանրամասն հաշիվ
  • Նոր օր
  • Փողանցում
  • Նոր րոպեներ
  • Առցանց վճարում
  • Ծանուցում
  • Վավերականության երկարացում
  • Հաշվեկշռի ստուգում
Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • My Viva-MTS
  • Ինտերնետ օգնական
  • Ծառայությունների ցանկ
  • USSD
Սպասարկման գոտի
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի տեղեկատու
  • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
Բաժանորդների սպասարկում
  • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
  • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
  • 111 թեժ գիծ
  • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
  • Ուղարկել հարցում
  • Հարցման կարգավիճակի ստուգում
Օգտակար տեղեկություններ
  • Օգտակար համարներ
  • Հաճախ տրվող հարցեր
  • GSM բառաշտեմարան
Վերանորոգում և սպասարկում
  • Սպասարկման կենտրոններ
  • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  • English
  • Հայերեն
  • русский
Օնլայն վճարում
  • Բջջային կապ
  • Սակագներ և զեղչեր
  • Viva սակագնային պլաններ
  • Կանխավճարայինի համար
  • Հաճախ տրվող հարցեր

Հաճախ տրվող հարցեր

Հաճախ տրվող հարցեր
Սակագներ և զեղչեր
  • eSIM
  • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
  • X, Y և Z սակագնային պլաններ
  • Սակագնային պլան «START»
  • Viva սակագնային պլաններ
    • Կանխավճարայինի համար
      • Viva 2500
      • Viva 3500
      • Viva 5500
      • Viva 7500
      • Viva 9500
    • Հետվճարայինի համար
  • Սակագնային պլան ԵՍ
  • Վիվա-ՄՏՍ բոնուս
  • Արխիվ
Ինտերնետ
Ռոումինգ և միջազգային միացում
Ծառայություններ
Ձայնային ծառայություններ
  • Ե՞րբ են վերաակտիվացվում «Viva» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթները:
    «Viva» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների գործողությունը ավտոմատ կերպով կերկարացվի դրանց ակտիվացման պահից 30 օր անց:
  • Ի՞նչ տեղի կունենա, եթե փաթեթների ակտիվացումից 30 օր անց իմ հաշվեկշիռը բավարար չլինի դրանց վերաակտիվացման համար:
    Եթե փաթեթների գործողության ժամկետի ավարտին Ձեր հաշվեկշիռը բավարար չէ վերաակտիվացման համար, ապա Դուք շարունակում եք օգտվել ծառայություններից   «Viva» սակագնային պլանով նախատեսված սակագներով
  • Ես բաժանորդագրված եմ «Viva 1500» սակագնային պլանին: Կարո՞ղ եմ անցում կատարել «Viva» սակագնային պլանի այլ տարբերակի, եթե տրամադրվող փաթեթները դեռ չեն սպառվել:
    Այո, Դուք կարող եք անցում կատարել «Viva» կանխավճարային սակագնային պլանի Ձեր նախընտրած տարբերակին՝ հավաքելով համապատասխան հրահանգը՝

    Գործողություն

    Viva 2500

    Viva 3500

    Viva 5500

    Viva 7500

    Viva 9500

    Անցում սակագնային պլանին

    *161*2500#

    *161*3500#

    *161*5500#

    *161*7500#

    *161*9500#

    Եթե Դուք բաժանորդագրված եք կանխավճարային կամ հետվճարային այլ սակագնային պլանի, այցելեք Վիվա-ՄՏՍ-ի մոտակա սպասարկման կենտրոն՝ «Viva» սակագնային պլանի Ձեր նախընտրած տարբերակին անցում կատարելու համար:
       
  • Հնարավո՞ր է արդյոք «Viva» սակագնային պլանից անցում կատարել իմ նախկին սակագնային պլանին՝ USSD հրահանգի միջոցով:
    Այո, «Viva» սակագնային պլանից հնարավոր է անցում կատարել դեպի «ԵՍ» սակագնային պլան՝ հեռախոսից հավաքելով *131*555# հրահանգը: Անցման արժեքը 500 դրամ է:
  • Ես 30 օր օգտվում եմ «Viva» սակագնային պլանից. այսօր փաթեթների ակտիվացումը չի երկարացվել, քանի որ հաշվեկշռիս վրա չկա բավարար գումար: Ինչպե՞ս կարող եմ վերաակտիվացնել փաթեթները:
    Պարզապես վերալիցքավորեք հաշիվը: Երբ Ձեր հաշվի վրա լինի բավարար գումար, (օրինակ՝ 1500 դրամ՝ «Viva 1500» ակտիվացնելու համար, 2500 դրամ՝ «Viva 2500» ակտիվացնելու համար և այլն), համակարգը կգանձի անհրաժեշտ գումարը և ավտոմատ կերպով կակտիվացնի փաթեթները:
  • Կարո՞ղ եմ օգտագործել *161*0# հրահանգը՝ յուրաքանչյուր ամիս ծառայությունների ավտոմատ երակարացման հնարավորությունն ապաակտիվացնելու համար:
    Ոչ: *161*0# հրահանգը միայն չեղարկում է անցումը սակագնային պլանի այլ տարբերակի՝ ընթացիկ փաթեթների գործողության ժամկետի ավարտից հետո: Օրինակ՝ եթե Դուք «Viva 3500» սակագնային պլանի բաժանորդ եք և ցանկանում եք անցնել «Viva 5500»-ի Ձեր ընթացիկ փաթեթների գործողության ժամկետն ավարտվելուց հետո, պետք է հավաքել *161*5500*1#: Այնուհետև, եթե փոխեք Ձեր որոշումը և ցանկանաք մնալ  «Viva 3500» սակագնային պլանի բաժանորդ, կարող եք ուղարկել *161*0# հրահանգը և չեղարկել ընթացիկ փաթեթների գործողության ժամկետի ավարտից հետո «Viva 3500» տարբերակին անցման հայտը:
  • Եթե ունեմ ակտիվացված «BIT 30», « Super 0» կամ ներառված խոսելաժամակ կամ ինտերնետ տրամադրող այլ ծառայություններ, կպահպանվե՞ն արդյոք դրանք «Viva» սակագնային պլանի անցնելու դեպքում:
    Այո, բոլոր ակտիվացված ծառայությունները (բացի «Ջան-ջան» ծառայություններից) կպահպանվեն և կսպառվեն նախքան «Viva» սակագնային պլանի կողմից տրամադրվող փաթեթների սպառումը: Նշենք, որ «Viva» սակագնային պլանների բաժանորդներին հետևյալ ծառայությունները հասանելի չեն և կապաակտիվացվեն ծառայության գործողության ժամկետն ավարտվելուց հետո.
    • «BIT 30»
    • «Ջան-ջան» և «Ջան-ջան ամսական »
    • «Super 0»
    • «Super զույգ»
    • «SMS փաթեթ»
  • Կարո՞ղ եմ ապաակտիվացնել յուրաքանչյուր ամիս ծառայությունների ավտոմատ երկարացումը:
    Ոչ:
  • «Viva » սակագնային պլանի ակտիվացման վճարն արդյո՞ք ավտոմատ կերպով գանձվում է ռոումինգում:
    Այո: Եթե Դուք պատրաստվում եք երկարատև ճամփորդության, ապա խորհուրդ ենք տալիս այցելել մոտակա սպասարկման կենտրոն և անցում կատարել «ԵՍ» սակագնային պլանին՝ չնախատեսված ծախսերից խուսափելու համար:
  • Ես բաժանորդագրված եմ «Viva 1500» սակագնային պլանին: Ցանկանում եմ անցում կատարել «Viva 2500» տարբերակին ընթացիկ փաթեթների գործողության ժամկետի ավարտից հետո: Ինչպե՞ս կարող եմ դա անել:
    Եթե ցանկանում եք անցում կատարել «Viva» սակագնային պլանի մեկ այլ տարբերակի Ձեր ընթացիկ փաթեթների գործողության ժամկետի ավարտից հետո, ապա կարող եք դա անել համապատասխան հրահանգի միջոցով ուղարկելով սակագնային պլանին ընթացիկ փաթեթներր սպառումից հետո անցնելու հարցում:

    Գործողություն

    Viva 1500

    Viva 2500

    Viva 3500

    Viva 5500

    Viva 7500

    Viva 9500

    Անցում սակագնային պլանին ընթացիկ փաթեթների գործողության ժամկետի ավարտից հետո

    *161*1500*1#

    *161*2500*1#

    *161*3500*1#

    *161*5500*1#

    *161*7500*1#

    *161*9500*1#

  • Փոխանցվում է արդյոք «Վիվա-ՄՏՍ բոնուս»-ի չօգտագործված խոսելաժամանակը դեպի «Viva» սակագնային պլանի անցում կատարելիս:
    Այո, չօգտագործված րոպեները կփոխանցվեն Ձեր «Viva» սակագնային պլանին և կսպառվեն նախքան սակագնային պլանի շրջանակում տրամադրվող խոսելաժամանակի սպառումը:
  • Ինչպե՞ս անցում կատարել «Viva» կանխավճարային սակագնային պլանին:
    Եթե Դուք «ԵՍ», «Ալո մենք» կամ «Բարբառ» սակագնային պլանի բաժանորդ եք, ապա կարող եք հեշտությամբ անցում կատարել «Viva» կանխավճարային սակագնային պլաններից մեկին՝ հավաքելով համապատասխան USSD հրահանգը.

    Գործողություն

    Viva 1500

    Viva 2500

    Viva 3500

    Viva 5500

    Viva 7500

    Viva 9500

    Անցում սակագնային պլանին

    *161*1500#

    *161*2500#

    *161*3500#

    *161*5500#

    *161*7500#

    *161*9500#

    Եթե Դուք բաժանորդագրված եք կանխավճարային կամ հետվճարային այլ սակագնային պլանի, այցելեք Վիվա-ՄՏՍ-ի մոտակա սպասարկման կենտրոն՝ «Viva» սակագնային պլանի Ձեր նախընտրած տարբերակին անցում կատարելու համար:
  • Ես ամբողջությամբ սպառել եմ «Viva» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթներից մեկը (օրինակ՝ ինտերնետ-փաթեթը), սակայն ծառայության գործողության 30-օրյա ժամկետը դեռ չի լրացել: Կարո՞ղ եմ նորից ակտիվացնել փաթեթը նախքան առաջին փաթեթի գործողության ժամկետն ավարտվելը:
    Այո, մինչև փաթեթի գործողության 30-օրյա ժամկետի ավարտը ցանկացած պահի կարող եք միաժամանակ վերաակտիվացնել բոլոր փաթեթները՝ հավաքելով *161*4#: Նոր փաթեթները կակտիվացվեն 30 օր գործողության ժամկետով: Ծանոթություն. վերաակտիվացված փաթեթները չեն ավելանում դեռևս չսպառված փաթեթներին, այլ զրոյացնում են դրանք:
  • Ուրիշ ի՞նչ ծառայություններ են հասանելի «Viva» սակագնային պլաններին:
    Բացի «BIT 1», «Super BIT 1», «Super 0 օրական»,ծառայություններից՝ «Viva» սակագնային պլաններին հասանելի են նաև հետևյալ ծառայությունները:
  • Ակտիվացված ինտերնետ-փաթեթի առկայության դեպքում «BIT 1» կամ «Super BIT 1» ծառայություններ ակտիվացնելիս ո՞ր ծառայությունն է սպառվում առաջինը:
    Առաջինը սպառվում է «BIT 1» կամ «Super BIT 1» ծառայությունների շրջանակում տրամադրվող ինտերնետ-փաթեթը: «Viva» սակագնային պլանի շրջանակում տրամադրվող ինտերնետ-փաթեթը սպառվում է «BIT 1» կամ «Super BIT 1» ծառայությունների գործողության ժամկետն ավարտվելուց հետո:
  • «Viva» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների գործողության ժամկետն ավարտվել է: Այժմ ցանկանում եմ անցում կատարել «Viva» սակագնային պլանի մեկ այլ տարբերակի: Ինչպե՞ս կարող եմ դա անել:
    Եթե Դուք «Viva» սակագնային պլաններից մեկի բաժանորդ եք, չունեք ակտիվ փաթեթներ և ցանկանում եք անցում կատարել «Viva» սակագնային պլանի մեկ այլ տարբերակի, ապա կարող եք անել դա համապատասխան USSD հրահանգի միջոցով՝ ուղարկելով նախընտրելի սակագնային պլանին հաջորդ լիցքավորման ժամանակ անցում կատարելու հարցում: Համոզվեք, որ Ձեր հաշվեկշիռը բավարար է՝ նոր տարբերակով տրամադրվող փաթեթների ավտոմատ ակտիվացման համար:

    Գործողություն

    Viva 1500

    Viva 2500

    Viva 3500

    Viva 5500

    Viva 7500

    Viva 9500

    Անցում սակագնային 
    պլանին հաջորդ 
    լիցքավորման 
    ժամանակ

    *161*1500*1#

    *161*2500*1#

    *161*3500*1#

    *161*5500*1#

    *161*7500*1#

    *161*9500*1#

 
  • Բջջային կապ
    • Սակագներ և զեղչեր
    • Ինտերնետ
    • Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ծառայություններ
    • Ձայնային ծառայություններ
  • Ժամանց և ծրագրեր
    • Բջջային հավելվածներ
    • Ժամանց
    • Վիվա-ՄՏՍի փոդքասթներ
    • Գովազդներ
  • Օնլայն խանութ
    • Սարքավորումներ
    • Սմարթֆոններ
    • Աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
    • ՔԱՌՅԱԿ
    • ԴՈՒԵՏ
    • Վիվա Հոմ
    • Արխիվ
  • Օգնություն
    • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • Սպասարկման գոտի
    • Բաժանորդների սպասարկում
    • Օգտակար տեղեկություններ
    • Վերանորոգում և սպասարկում
  • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց

 

 © 2022 «ՄՏՍ Հայաստան» ՓԲԸ, բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

ՆերբեռնելApp Store
ՆերբեռնելGoogle play
Загрузите наWindows Store
18+

 

 

Sitemap

X
Շնորհակալություն, մեր աշխատակիցը շուտով կկապվի Ձեզ հետ:
Հեռախոսահամար *
Էլ. փոստ *
Ներկայացրեք հարցը կամ առաջարկը *
Ստանալ էլ. հաղորդագրություններ Վիվա-ՄՏՍ ընկերության կողմից
Թարմացնել

Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:

Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: