1
  • Օնլայն վճարում
  • Մուտք
  • Անհատ հաճախորդներին
    • Բջջային կապ
    • Ժամանց և ծրագրեր
    • ՄոբիԴրամ
    • Օնլայն խանութ
    • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
    • Օգնություն
  • Բիզնես լուծումներ
    • Բջջային կապ
    • Բիզնես կապ
    • M2M և IoT
    • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
  • Մեր մասին
    • Վիվա-ՄՏՍ-ը Հայաստանին
    • Կարիերա
    • Ֆինանսական հաշվետվություններ
    • Գնումներ
    • Հետադարձ կապ
    • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
    • Տարեկան հաշվետվություն
    • Վիվա-ՄՏՍ փոդքասթներ
  • Ավելին
    • Իրավական տեղեկատվություն
    • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • English
  • Հայերեն
  • русский
  • Բջջային կապ
    Սակագներ և զեղչեր
    • eSIM
    • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
    • X, Y և Z սակագնային պլաններ
    • Սակագնային պլան «START»
    • Viva սակագնային պլաններ
    • Սակագնային պլան ԵՍ
    • Վիվա-ՄՏՍ բոնուս
    • Արխիվ
    Ինտերնետ
    • Ինտերնետ հեռախոսից
    • Ինտերնետ համակարգչից
    • Ինտերնետ պլանշետից
    Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
    • Զանգեր արտերկիր
    • Օտարերկրյա այցելուներին
    Ծառայություններ
    • Հաղորդագրություններ
    • Հարմար կապ
    • Լիցք պլյուս
    • Վճարում և վերալիցքավորում
    Ձայնային ծառայություններ
    • +300 minutes
    • +100 րոպե
    • +V&D
    • Super զույգ
    • Super 0 օրական
  • Ժամանց և ծրագրեր
    Բջջային հավելվածներ
    • Android
    • iOS
    Ժամանց
    • Խաղեր
    • «BeWoman» վեբ-պորտալ
    • «Men's Live» վեբ-պորտալ
    • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
    • «Maxim» վեբ-պորտալ
    • Facebook SMS
    • GOOD’OK
    • Պրեմիում ծառայություններ
    • Պահմտոցի
    • MTS Armenia
    • Փոխիր ձայնդ
    • Տեղեկատու
    • Թեժ գիծ
  • ՄոբիԴրամ
  • Օնլայն խանութ
    Սարքավորումներ
    • Երթուղիչներ
    • Ժամացույցներ
    • Հեռախոսներ
    Սմարթֆոններ
    • Apple
    • Samsung
    • Xiaomi
    Աքսեսուարներ
    • Աուդիո
    • Պաշտպանություն
    • Սնուցում
  • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
    ՔԱՌՅԱԿ
    ԴՈՒԵՏ
    Վիվա Հոմ
    Արխիվ
    • 4D
    • Classic Solo
  • Օգնություն
    SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
    • Տեղեկատու
    • Հեռախոսահամարի ընտրություն
    Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի վերալիցքավորում
    • Մանրամասն հաշիվ
    • Նոր օր
    • Փողանցում
    • Նոր րոպեներ
    • Առցանց վճարում
    • Ծանուցում
    • Վավերականության երկարացում
    • Հաշվեկշռի ստուգում
    Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • My Viva-MTS
    • Ինտերնետ օգնական
    • Ծառայությունների ցանկ
    • USSD
    Սպասարկման գոտի
    • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
    Բաժանորդների սպասարկում
    • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
    • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
    • 111 թեժ գիծ
    • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
    • Ուղարկել հարցում
    Օգտակար տեղեկություններ
    • Օգտակար համարներ
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • GSM բառաշտեմարան
    Վերանորոգում և սպասարկում
    • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  •  
Մենյու
Մուտք
Անհատ հաճախորդներին
  • Բջջային կապ
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • ՄոբիԴրամ
  • Օնլայն խանութ
  • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
  • Օգնություն
Բիզնես լուծումներ
Մեր մասին
Ավելին
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
Բջջային կապ
  • Սակագներ և զեղչեր
  • Ինտերնետ
  • Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ծառայություններ
  • Ձայնային ծառայություններ
Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Ժամանց
ՄոբիԴրամ
Օնլայն խանութ
  • Սարքավորումներ
  • Սմարթֆոններ
  • Աքսեսուարներ
  • Պլանշետներ
Ֆիքսված ինտերնետ և TV
  • ՔԱՌՅԱԿ
  • ԴՈՒԵՏ
  • Վիվա Հոմ
  • Արխիվ
Օգնություն
  • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • Սպասարկման գոտի
  • Բաժանորդների սպասարկում
  • Օգտակար տեղեկություններ
  • Վերանորոգում և սպասարկում
Սակագներ և զեղչեր
  • eSIM
  • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
  • X, Y և Z սակագնային պլաններ
  • Սակագնային պլան «START»
  • Viva սակագնային պլաններ
  • Սակագնային պլան ԵՍ
  • Զեղչեր և հատուկ առաջարկներ
  • Կանխավճարային սակագնային պլաններ և փաթեթներ
  • Վիվա-ՄՏՍ բոնուս
  • Արխիվ
Ինտերնետ
  • Ինտերնետ հեռախոսից
  • Ինտերնետ համակարգչից
  • Ինտերնետ պլանշետից
Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
  • Զանգեր արտերկիր
  • Օտարերկրյա այցելուներին
  • Օտարերկրյա այցելուներին
Ծառայություններ
  • Հաղորդագրություններ
  • Հարմար կապ
  • Լիցք պլյուս
  • Վճարում և վերալիցքավորում
Ձայնային ծառայություններ
  • Ձայնային ծառայություններ
  • +300 minutes
  • +100 րոպե
  • +V&D
  • Super զույգ
  • Super 0 օրական
  • +Րոպեներ
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
  • Kids Club
  • Apps Club
  • Иви. քո անձնական կինոթատրոնը
  • «Fantasy League»
  • IMUSIC
  • «BUSUU»
  • Smart Kids
  • Yandex Plus
  • myJoke
  • «School Dance» վեբ-պորտալ
Ժամանց
  • Խաղեր
  • Վիճակախաղ
  • «BeWoman» վեբ-պորտալ
  • «Men's Live» վեբ-պորտալ
  • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
  • «Maxim» վեբ-պորտալ
  • Facebook SMS
  • GOOD’OK
  • Պրեմիում ծառայություններ
  • Պահմտոցի
  • MTS Armenia
  • Փոխիր ձայնդ
  • Տեղեկատու
  • Թեժ գիծ
  • Վիկտորինա
Սարքավորումներ
  • Երթուղիչներ
  • Ժամացույցներ
  • Հեռախոսներ
Սմարթֆոններ
  • Apple
  • Samsung
  • Xiaomi
Աքսեսուարներ
  • Աուդիո
  • Հիշողություն
  • Պաշտպանություն
  • Սնուցում
Պլանշետներ
  • Lenovo
ՔԱՌՅԱԿ
  • 160 ալիք
  • 150 ալիք
  • 135 ալիք
  • 130 ալիք
  • 115 ալիք
  • 45 ալիք
ԴՈՒԵՏ
  • Միջազգային զանգեր
Վիվա Հոմ
Արխիվ
  • 4D
  • Classic Solo
SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
  • Տեղեկատու
  • Հեռախոսահամարի ընտրություն
Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի վերալիցքավորում
  • Մանրամասն հաշիվ
  • Նոր օր
  • Փողանցում
  • Նոր րոպեներ
  • Առցանց վճարում
  • Ծանուցում
  • Վավերականության երկարացում
  • Հաշվեկշռի ստուգում
Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • My Viva-MTS
  • Ինտերնետ օգնական
  • Ծառայությունների ցանկ
  • USSD
Սպասարկման գոտի
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի տեղեկատու
  • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
Բաժանորդների սպասարկում
  • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
  • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
  • 111 թեժ գիծ
  • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
  • Ուղարկել հարցում
  • Հարցման կարգավիճակի ստուգում
Օգտակար տեղեկություններ
  • Օգտակար համարներ
  • Հաճախ տրվող հարցեր
  • GSM բառաշտեմարան
Վերանորոգում և սպասարկում
  • Սպասարկման կենտրոններ
  • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  • English
  • Հայերեն
  • русский
Օնլայն վճարում
Viva 7500
 
  Viva 2500
  Viva 3500
  Viva 5500  
Viva 7500
  Viva 9500  


Viva 7500
20 000 ՄԲ ինտերնետ

Viva 7500 սակագնային պլան


Ինտերնետ
20 000 ՄԲ
Ներցանցային խոսելաժամանակ
7500 րոպե!
Խոսելաժամանակ դեպի ՀՀ այլ ցանցեր
350 րոպե!
SMS՝ դեպի ՀՀ բջջային ցանցեր
350
Ակտիվացման գին
7500 դրամ/30 օր



Առավելությունները

4G ինտերնետ 

Ներցանցային խոսելաժամանակ
Ամենաընդարձակ ցանցը Հայաստանում 
Հուշում 
  • Անսահմանափակ շփվի՛ր «Viber», «WhatsApp», «Messenger», «Telegram», «Zoom», «Skype», «Zangi», «Snapchat» հավելվածներով՝ նոր «+Chat» ծառայությամբ։

    Ծառայության ակտիվացում՝ *404*1#

    Ակտիվացման գին՝ 300 դրամ
  •  

  • Փոխանակեք ներցանցային րոպեները ՄԲ-երի. 1 րոպե =3 ՄԲ: Փոխանակման գինը՝ 200 դրամ: Փոխանակեք հրահանգով՝ հավաքելով *878*րոպեներ#, կամ մուտք գործելով «My Viva-MTS» հավելված՝ Ձեր սմարթֆոնից:

    Հավելվածը հասանելի է «Google Play»-ում և «App Store»-ում:

Մանրամասներ

 
Վճարումներ
Ակտիվացման գին
7500 դրամ/30 օր
Փաթեթների գործողության 30-օրյա ժամկետի ընթացքում 20 000 ՄԲ ինտերնետ փաթեթը սպառելուց հետո, Ձեր հաշվին առնվազն 150 դրամի առկայության դեպքում, ավտոմատ կերպով ակտիվանում է 500 ՄԲ փաթեթ, որը հասանելի է ակտիվացման պահից սկսած 24 ժամվա ընթացքում:

Ձեր հաշվեկշռին բավարար գումար լինելու դեպքում «Viva» սակագնային պլանով տրամադրվող ծառայությունների փաթեթները կհամարվեն ակտիվացված միայն ծանուցող SMS ստանալուց հետո:
Ծառայությունների սակագներ
 Նախքան գործողությ-
ան 30-օրյա ժամկետի ավարտը ներառված փաթեթները սպառելուց հետո
Գործողութ-
յան 30-օրյա ժամկետը լրանալուց հետո

Դեպի Վիվա-ՄՏՍ5 դրամ/րոպե15 դրամ/րոպե
Դեպի ՀՀ այլ բջջային ցանցեր

 

 

 

35 դրամ/րոպե

 

 

 

50 դրամ/րոպե

Դեպի ՀՀ քաղաքային ցանցեր
Դեպի Արցախի բջջային ցանց

 

11 դրամ/րոպե

 

50 դրամ/րոպե

Դեպի Արցախի քաղաքային ցանց
Դեպի Ռուսաստան79 դրամ/րոպե79 դրամ/րոպե
SMS՝ դեպի ՀՀ բջջային ցանցեր5
դրամ/SMS
20 դրամ/SMS
SMS՝ այլ ուղղություն-
ներով
20 դրամ/SMS20 դրամ/SMS

Ինտերնետ
20 000 ՄԲ ինտերնետ փաթեթը սպառելուց հետո, բաժանորդի հաշվին առնվազն 150 դրամի առկայության դեպքում, ավտոմատ կերպով ակտիվանում է 500 ՄԲ փաթեթ: Հաշվի վրա 150 դրամից պակաս լինելու դեպքում ինտերնետի օգտագործման հնարավորությունն արգելափակվում է: Օրական ինտերնետ-փաթեթներ տրամադրող “BIT”, “Super BIT” հասանելի են:
Հրահանգներ

Գործողություն

«Viva 7500»

Անցում դեպի սակագնային պլան

*161*7500#

Անցում դեպի սակագնային պլան՝ ընթացիկ տարբերակի գործողության ժամկետը լրանալուց հետո

*161*7500*1#

Ընթացիկ տարբերակի գործողության ժամկետը լրանալուց հետո դեպի սակագնային պլան անցման չեղարկում

*161*0#

Ընթացիկ սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների հաշվեկշռի ստուգում

*160# կամ

Զանգահարելով 111 և հետևելով հրահանգներին

Ընթացիկ սակագնային պլանի փաթեթների վերաակտիվացում

*161*4#


«Viva» սակագնային պլանների բաժանորդները հնարավորություն ունեն անցում կատարելու «ԵՍ» կանխավճարային սակագնային պլանին:


Գործողություն

Հրահանգ

Անցում «ԵՍ» սակագնային պլանին

*131*555#



Անցման արժեքը 500 դրամ է:

Ծանոթություն
  • Տրամադրվող ձայնային, SMS և ինտերնետ ծառայությունները սպառելուց կամ դրանց գործողության ժամկետի ավարտից հետո Վիվա-ՄՏՍ-ը բաժանորդներին SMS ծանուցումներ ուղարկելու պարտավորություն չի կրում: Նշված ծանուցումներն ուղարկվում են չնախատեսված ծախսերից խուսափելու հարցում բաժանորդներին աջակցելու նպատակով՝ Վիվա-ՄՏՍ-ի հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ցանցի առկա տեխնիկական հնարավորությունների սահմաններում: Ուստի, SMS ծանուցումները բաժանորդի կողմից չստանալը կամ ուշացումը կարող է պայմանավորված լինել Օպերատորի հսկողությունից դուրս գտնվող հանգամանքներից, այդ թվում` բաժանորդային սարքավորման որակից և տեխնիկական առանձնահատկություններից, ռադիոալիքների տարածմանը և ռադիոսարքավորումների բնականոն շահագործմանը խոչընդոտող հանգամանքներից, բաժանորդի գտնվելու վայրի առանձնահատկություններից: Ծառայությունների օգտագործումից առաջացած հավելյալ ծախսերից խուսափելու համար` բաժանորդը պետք է համապատասխան USSD հրահանգի միջոցով վերահսկի իրեն տրամադրված ծառայությունների ծավալը և գործողության ժամկետը:
  • Եթե «Viva» սակագնային պլանի տարբերակի գործողության ժամկետում բջջային քարտի վավերականության ժամկետը սպառվում է, փաթեթով տրամադրվող ծառայությունները կասեցվում են մինչև հաշվեկշռի վերալիցքավորումը, այլապես՝ դադարեցվում:
  • Ակտիվացված ինտերնետ-փաթեթի (օր.՝ «BIT») գործողության ընթացքում նախ սպառվում է այդ փաթեթով տրամադրվող ծառայությունը, իսկ սպառելուց հետո՝ «Viva» սակագնային պլանով տրամադրվող ինտերնետ-փաթեթը:
  • «Viva» սակագնային պլանով տրամադրվող ծառայությունները տարբերակի գործողության ժամկետը սպառվելուց հետո զրոյանում են:
  • Սակագնային պլանով տրամադրվող խոսելաժամանակը, SMS ուղարկելու հնարավորությունը և ինտերնետը ավտոմատ չեն երկարացվում և հասանելի չեն ռոումինգում: Ծանոթացեք ծառայությունների սակագներին ռոումինգում:
  • Առաջին անգամ ակտիվացված բջջային քարտի վավերականության ժամկետը 105 օր է:
  • «Viva» սակագնային պլաններով տրամադրվող փաթեթները կարելի է սպառել ակտիվացման պահից սկսած 30 օրվա ընթացքում: Գործողության ժամկետից շուտ փաթեթներից որևէ մեկը սպառելու դեպքում կարելի է ընթացիկ սակագնային պլանի փաթեթները վերաակտիվացնել՝ հավաքելով *161*4#. այդ դեպքում գործողության ժամկետը կազմում է 30 օր՝ նոր փաթեթների ակտիվացման պահից սկսած:
  • «Viva 7500» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների գործողության 30-օրյա ժամկետից շուտ 20 000 ՄԲ ինտերնետ փաթեթը սպառելուց հետո, բաժանորդի հաշվին առնվազն 150 դրամի առկայության դեպքում, ավտոմատ կերպով ակտիվանում է 500 ՄԲ փաթեթ, որը հասանելի է ակտիվացման պահից սկսած 24 ժամվա ընթացքում:
  • «Viva 7500» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների գործողության 30-օրյա ժամկետը լրանալուց հետո փաթեթների չակտիվանալու դեպքում՝ օրական 500 ՄԲ տրամադրող ինտերնետ փաթեթի ավտոմատ ակտիվացումը կասեցվում է: Այնուհետև ինտերնետից օգտվելու համար՝ բաժանորդը կարող է ակտիվացնել օրական ինտերնետ փաթեթ տրամադրող «BIT», «Super BIT» ծառայությունները:
  • «Viva» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների գործողության ժամկետի ավարտին բաժանորդի հաշվին բավարար գումար լինելու դեպքում գումարը գանձվում է և փաթեթներն ավտոմատ երկարացվում են, հակառակ դեպքում՝ ծառայությունն ապաակտիվացվում է և բաժանորդը շարունակում է օգտվել ծառայություններից սակագնային պլանով նախատեսված սակագներով: Փաթեթները ավտոմատ կերպով կրկին ակտիվացվում են հաշվեկշռին նորից բավարար գումար լինելու դեպքում:
  • «Viva» սակագնային պլաններով տրամադրվող փաթեթների ակտիվացման կամ ավտոմատ երկարացման ժամանակ խորհուրդ է տրվում չօգտվել ձայնային, ինտերնետ կամ SMS ծառայություններից, քանի որ, համակարգի տեխնիկական առանձնահատկություններից ելնելով, փաթեթների ակտիվացումը, հնարավոր է, չհաջողվի:
  • Հաշվեկշռին բավարար գումար լինելու դեպքում «Viva» սակագնային պլանով տրամադրվող ծառայությունների փաթեթները կհամարվեն ակտիվացված միայն ծանուցող SMS ստանալուց հետո:
  • Դեպի ՄՏՍ Ռուսաստան ուղիղ զանգեր կարելի է կատարել հետևյալ կոդերով սկսվող հեռախոսահամարներին. ՄՏՍ Ռուսաստան՝ +791, +798, +79780, +79781, +79782, +79787, +79788, +7495, +7499
  • «+3ԳԲ», «+10ԳԲ» և «+20ԳԲ» ծառայությունները հասանելի են «Viva» սակագնային պլանի ակտիվ փաթեթ ունեցող բաժանորդներին: «+3ԳԲ» ծառայությունն ակտիվացնելու համար անհրաժեշտ է ուղարկել *888*1# հրահանգը (ակտիվացման գինը՝ 500 դրամ), «+10ԳԲ» ծառայությունն ակտիվացնելու համար անհրաժեշտ է ուղարկել *888*2# (ակտիվացման գինը՝ 1000 դրամ), իսկ «+20ԳԲ»-ն ակտիվացնելու համար՝ *888*2# (ակտիվացման գինը՝ 1500 դրամ):
  • Վիվա-ՄՏՍ-ը չի երաշխավորում դեպի ՄՏՍ Ռուսաստան զանգերի ծառայության մատուցումը՝ Ռուսաստանում զանգը ստացող հեռախոսահամարը՝ համարների տեղափոխելիության ծառայության շրջանակում Ռուսաստանի մեկ այլ բջջային ցանցից տեղափոխված լինելու դեպքում: Ծանոթացեք միջազգային զանգերի սակագներին:
  • Համարների տեղափոխելիության ծառայությամբ մեկ այլ բջջային ցանց տեղափոխված` Վիվա-ՄՏՍ-ի հեռախոսահամարին զանգահարելիս նախ սպառվում է սակագնային պլանով նախատեսված դեպի այլ ցանցեր (առկայության դեպքում) խոսելաժամանակը, իսկ դրա բացակայության դեպքում՝ րոպեավճարը գանձվում է բաժանորդի ընթացիկ սակագնային պլանով նախատեսված սակագներով:
  • Սակագնային պլանի շրջանակում ակտիվ փաթեթներ չունենալու դեպքում կարող ես ակտիվացնել «+V&D» ծառայությունը և ստանալ 1000 ներցանցային րոպե և 2000 ՄԲ ինտերնետ:Ծառայությունն ակտիվացնելու համար անհրաժեշտ է ուղարկել *103*1# հրահանգը: Ակտիվացման գինը 900 դրամ է: «+V&D» ծառայության գործողության ժամկետը 10 օր է:

 

Հաճախ տրվող հարցեր

  • Բջջային կապ
    • Սակագներ և զեղչեր
    • Ինտերնետ
    • Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ծառայություններ
    • Ձայնային ծառայություններ
  • Ժամանց և ծրագրեր
    • Բջջային հավելվածներ
    • Ժամանց
  • Օնլայն խանութ
    • Սարքավորումներ
    • Սմարթֆոններ
    • Աքսեսուարներ
    • Պլանշետներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
    • ՔԱՌՅԱԿ
    • ԴՈՒԵՏ
    • Վիվա Հոմ
    • Արխիվ
  • Օգնություն
    • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • Սպասարկման գոտի
    • Բաժանորդների սպասարկում
    • Օգտակար տեղեկություններ
    • Վերանորոգում և սպասարկում
  • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց

 

 © 2022 «ՄՏՍ Հայաստան» ՓԲԸ, բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

ՆերբեռնելApp Store
ՆերբեռնելGoogle play
Загрузите наWindows Store
18+
X
Շնորհակալություն, մեր աշխատակիցը շուտով կկապվի Ձեզ հետ:
Հեռախոսահամար *
Էլ. փոստ *
Ներկայացրեք հարցը կամ առաջարկը *
Ստանալ էլ. հաղորդագրություններ Վիվա-ՄՏՍ ընկերության կողմից
Թարմացնել

Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:

Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: