1
  • Օնլայն վճարում
  • Մուտք
  • Անհատ հաճախորդներին
    • Բջջային կապ
    • Ժամանց և ծրագրեր
    • ՄոբիԴրամ
    • Օնլայն խանութ
    • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
    • Օգնություն
  • Բիզնես լուծումներ
    • Բջջային կապ
    • Բիզնես կապ
    • M2M և IoT
    • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
  • Մեր մասին
    • Վիվա-ՄՏՍ-ը Հայաստանին
    • Կարիերա
    • Ֆինանսական հաշվետվություններ
    • Գնումներ
    • Հետադարձ կապ
    • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
    • Տարեկան հաշվետվություն
    • Վիվա-ՄՏՍ փոդքասթներ
  • Ավելին
    • Իրավական տեղեկատվություն
    • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • English
  • Հայերեն
  • русский
  • Վիվա-ՄՏՍ-ը Հայաստանին
    Ողջույնի խոսք
    • Հիմնարար արժեքներ
    • Առաքելություն և նպատակներ
    Մեր պատմությունը
    Կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվություն
    • GRI զեկույց
    • Նորություններ
    • ՄՏՍ խմբի՝ կայուն զարգացման հաշվետվություն
    Վիվա-ՄՏՍ-ի հրատարակություններ
    • Աշխարհի հայերը
    • ԿՍՊ
    Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց
    Տեսանյութեր
    • Կորպորատիվ տեսանյութեր
    • Կոմերցիոն գովազդ
    • Ընկերության մասին
  • Կարիերա
    Ինչու՞ աշխատել Վիվա-ՄՏՍ-ում
    • Բազմազանություն և հավասարություն
    • Դասընթացներ և զարգացում
    • Փոխհատուցում և արտոնություններ
    Աշխատանք և հայտարարություններ
    • Աշխատանք
    • Բուհերի և ուսանողների համար
    Կարիերայի զարգացման ծրագիր
    • «VivaStart»
    • Դասախոսություններ բուհերում
    • Բաց դռների օրեր
    • Սեմինարներ դասախոսների համար
    • Պրակտիկա
  • Ֆինանսական հաշվետվություններ
  • Գնումներ
  • Հետադարձ կապ
    Հասցեներ
    Բանկային հաշիվներ
  • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Տարեկան հաշվետվություն
  • Վիվա-ՄՏՍ փոդքասթներ
  •  
Մենյու
Մուտք
Անհատ հաճախորդներին
Բիզնես լուծումներ
Մեր մասին
  • Վիվա-ՄՏՍ-ը Հայաստանին
  • Կարիերա
  • Ֆինանսական հաշվետվություններ
  • Գնումներ
  • Հետադարձ կապ
  • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Տարեկան հաշվետվություն
  • Վիվա-ՄՏՍ փոդքասթներ
Ավելին
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
Վիվա-ՄՏՍ-ը Հայաստանին
  • Ողջույնի խոսք
  • Մեր պատմությունը
  • Կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվություն
  • Վիվա-ՄՏՍ-ի հրատարակություններ
  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց
  • Տեսանյութեր
Կարիերա
  • Ինչու՞ աշխատել Վիվա-ՄՏՍ-ում
  • Աշխատանք և հայտարարություններ
  • Կարիերայի զարգացման ծրագիր
Ֆինանսական հաշվետվություններ
Գնումներ
Հետադարձ կապ
  • Առաջարկներ և բողոքներ
  • Հասցեներ
  • Բանկային հաշիվներ
Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
Տարեկան հաշվետվություն
Վիվա-ՄՏՍ փոդքասթներ
Ողջույնի խոսք
  • Հիմնարար արժեքներ
  • Առաքելություն և նպատակներ
Մեր պատմությունը
Կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվություն
  • GRI զեկույց
  • Նորություններ
  • ՄՏՍ խմբի՝ կայուն զարգացման հաշվետվություն
Վիվա-ՄՏՍ-ի հրատարակություններ
  • Աշխարհի հայկական հուշարձանները 1
  • Աշխարհի հայերը
  • ԿՍՊ
Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց
Տեսանյութեր
  • Կորպորատիվ տեսանյութեր
  • Կոմերցիոն գովազդ
  • Ընկերության մասին
Ինչու՞ աշխատել Վիվա-ՄՏՍ-ում
  • Բազմազանություն և հավասարություն
  • Դասընթացներ և զարգացում
  • Փոխհատուցում և արտոնություններ
Աշխատանք և հայտարարություններ
  • Աշխատանք
  • Բուհերի և ուսանողների համար
Կարիերայի զարգացման ծրագիր
  • «VivaStart»
  • Դասախոսություններ բուհերում
  • Բաց դռների օրեր
  • Սեմինարներ դասախոսների համար
  • Պրակտիկա
Առաջարկներ և բողոքներ
  • Գաղտնի
  • Անանուն
Հասցեներ
Բանկային հաշիվներ
  • English
  • Հայերեն
  • русский
Օնլայն վճարում
  • Անհատ հաճախորդներին
  • Մեր մասին
  • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա

Համապատասխանություն (կոմպլաենս) և գործարար էթիկա

Վիվա-ՄՏՍ ընկերության առաջատար դիրքը մեծապես պայմանավորված է գործունեության շրջանակով ու ծավալով, զարգացման ուղղություններով և դինամիկայով, ապրանքատեսակների և ծառայությունների բազմազանությամբ և որակով: Այդուհանդերձ, միայն  գործառնական արդյունավետության շնորհիվ չէ, որ ավելի քան 2 միլիոն բաժանորդի, ներառյալ՝ գործարար համայնքն ու պետական ոլորտները ներկայացնող կորպորատիվ բաժանորդների վստահությունը վայելող Վիվա-ՄՏՍ-ը շարունակում է  մնալ կայացած և առաջատար ընկերություն:

Ուղերձի ամբողջական տեքստը

Արմեն Ավետիսյան

Վիվա-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրեն

 

Վիվա-ՄՏՍ ընկերության առաջատար դիրքը մեծապես պայմանավորված է գործունեության շրջանակով ու ծավալով, զարգացման ուղղություններով և դինամիկայով, ապրանքատեսակների և ծառայությունների բազմազանությամբ և որակով: Այդուհանդերձ, միայն  գործառնական արդյունավետության շնորհիվ չէ, որ ավելի քան 2 միլիոն բաժանորդի, ներառյալ՝ գործարար համայնքն ու պետական ոլորտները ներկայացնող կորպորատիվ բաժանորդների վստահությունը վայելող Վիվա-ՄՏՍ-ը շարունակում է  մնալ կայացած և առաջատար ընկերություն: Տարիներ շարունակ, Վիվա-ՄՏՍ-ը մշակել է գործող օրենսդրությանը և գործարար էթիկայի պահանջներին և սկզբունքներին համապատասխանող կորպորատիվ համակարգ և մշակույթ՝ հիմնված համաշխարհային լավագույն փորձի և գործարար կառավարման բարձր չափանիշների վրա:

Վիվա-ՄՏՍ-ն առաջնորդվում է ISO 26000 (Սոցիալական պատասխանատվության միջազգային ստանդարտ) և ISO/IEC 27001:2013 (Տեղեկատվական անվտանգության կառավարման համակարգ) ստանդարտներով: Առաջին անգամ Հայաստանում, Վիվա-ՄՏՍ-ը հրապարակել է Կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության զեկույց՝ հիմնված GRI համաշխարհային ստանդարտների վրա:

Համապատասխանության համակարգը ենթադրում է ռիսկերի վաղ հայտնաբերմանը, կանխարգելմանն ու կառավարմանը, ընկերության կորպորատիվ մշակույթի բարելավմանը, կորպորատիվ կառավարման լավագույն փորձի և պատասխանատու գործարար վարքագծի չափանիշների ներդրմանն ու զարգացմանն ուղղված միջոցառումներ՝ հիմք ընդունելով գործող օրենսդրության դրույթները, համապատասխանության պահանջներն ու առաջարկությունները:

Կորպորատիվ կառավարման արդյունավետ համակարգի կայացման՝ Վիվա-ՄՏՍ-ի անցած երկար ու բարդ ճանապարհն ամրապնդում է վստահությունն առ այն, որ ընկերության հեղինակությունն ու դիրքերը էլ ավելի կուժեղանան, իսկ հաջողության հիմքում ընկած պատասխանատու գործելակերպն օրինակ կծառայեն տնտեսվարողների համար՝ նպաստելով երկրում կորպորատիվ կառավարման համակարգի ինստիտուտների ներդրմանն ու  հետագա զարգացմանը:

Արմեն Ավետիսյան

Վիվա-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրեն

Գործարար վարվելակերպի և էթիկայի կանոնակարգ

Վիվա-ՄՏՍ-ի երկարաժամկետ հաջողության հիմքում գործարարության ասպարեզում բաց, գործընկերային և ազնիվ հարաբերություններն են: Մեզ վստահում են միլիոնավոր բաժանորդներ, հազարավոր գործընկերներ, բաժնետերեր, աշխատակիցներ և լայն հասարակության անդամներ: Նմանատիպ տևական վստահությունը Վիվա-ՄՏՍ-ի գործունեությունում մշտապես պահպանվող գործարար էթիկայի արդյունք է, որի հիմքում ընկած են հավատարմությունն օրենքին, համաշխարհային լավագույն սկզբունքներին և բիզնես վարքի չափանիշներին:


 

   Մատակարարների հետ գործարար վարքի կանոններ

   Գործարար վարվելակերպի և էթիկայի կանոնակարգ

Հակակոռուպցիոն օրենսդրության պահպանման Քաղաքականություն և Շահերի բախման կառավարման Քաղաքականություն

Կիրառվող հակակոռուպցիոն քաղաքականության պահանջներին Վիվա-ՄՏՍ-ի գործունեությունը համապատասխանեցնելու, կոռուպցիոն ռիսկերը բացահայտելու, գնահատելու, վերլուծելու և նվազագույնի հասցնելու համար ընկերությունում կառուցվում է համապատասխանության (կոմպլաենս) համակարգ: Վիվա-ՄՏՍ-ի յուրաքանչյուր աշխատակից պետք է գործի հակակոռուպցիոն օրենսդրության պահպանմանն ուղղված հաստատված քաղաքականության համաձայն:

 

 

  Հակակոռուպցիոն օրենսդրության պահպանում
  Շահերի բախում

ՄՏՍ խմբի «Միասնական թեժ գիծ»

Գործարար վարքի և էթիկայի օրենսգրքի դրույթների` պոտենցիալ և կատարված խախտումների, կոռուպցիայի և խարդախության և ընկերության գործունեության ոլորտին վերաբերող օրենսդրության այլ խախտումների վերաբերյալ հաղորդագրություններն ուղղեք external.hotline.mts@b1.ru հասցեով, կամ զանգահարեք հեռախոսահամարով 0-800 03011 (ՀՀ-ից անվճար զանգեր կատարելու համար): Այլ երկրներից անվճար զանգ կատարելու համար խնդրում ենք հետևել հրահանգներին, որոնք տեղադրված են hotline-mts.b1.ru կայքում: Ձեր ուշադրությունն ենք հրավիրում այն փաստի վրա, որ Միասնական Թեժ Գիծը աջակցում է անկախ երրորդ կողմը։ Խախտումների փաստերի վերաբերյալ կարող եք հաղորդել նաև վեբ-կայքում՝ լրացնելով դիմումի պարզ ձև:

 

Դիմումներն ընդունելիս և դիտարկելիս ընկերությունը երաշխավորում է դիմողների անձնական տվյալների գաղտնիությունը և չբացահայտումը: Ընկերությունը պարտավորվում է թույլ չտալ պատասխան գործողություններ` խախտումների մասին հաղորդող բարեխիղճ անձանց նկատմամբ: Խախտման մասին նաև կարելի է հայտնել անանուն եղանակով: Ընդ որում, պետք է հիշել, որ սուտ կամ շփոթության մեջ գցող տեղեկության կանխամտածված ներկայացում չի թույլատրվում:


Բաժանորդների սպասարկմանը վերաբերող բողոքները, ինչպես նաև բաժանորդային ծառայությունների որակին վերաբերող դժգոհությունները չեն դիտարկվում տվյալ թեժ գծի աշխատանքի շրջանակում: Նման դեպքերում խնդրում ենք դիմել Կոնտակտային կենտրոն` 111, +374 93 29 71 11:

Համապատասխանության թիմին կարող եք գրել՝ ՀՀ, Երևան 0015,

Արգիշտի փող. 4/1 հասցեով

Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Վիվա-ՄՏՍ-ը Հայաստանին
    • Ողջույնի խոսք
    • Մեր պատմությունը
    • Կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվություն
    • Վիվա-ՄՏՍ-ի հրատարակություններ
    • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց
    • Տեսանյութեր
  • Կարիերա
    • Ինչու՞ աշխատել Վիվա-ՄՏՍ-ում
    • Աշխատանք և հայտարարություններ
    • Կարիերայի զարգացման ծրագիր
  • Հետադարձ կապ
    • Առաջարկներ և բողոքներ
    • Հասցեներ
    • Բանկային հաշիվներ
  • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց

 

 © 2022 «ՄՏՍ Հայաստան» ՓԲԸ, բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

ՆերբեռնելApp Store
ՆերբեռնելGoogle play
Загрузите наWindows Store
18+
X
Շնորհակալություն, մեր աշխատակիցը շուտով կկապվի Ձեզ հետ:
Հեռախոսահամար *
Էլ. փոստ *
Ներկայացրեք հարցը կամ առաջարկը *
Ստանալ էլ. հաղորդագրություններ Վիվա-ՄՏՍ ընկերության կողմից
Թարմացնել

Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:

Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: