1
viva-logo-small
  • Օնլայն վճարում
  • Մուտք
  • Անհատ հաճախորդներին
    • Բջջային կապ
    • Ժամանց և ծրագրեր
    • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • Օնլայն խանութ
    • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
    • Օգնություն
  • Բիզնես լուծումներ
    • Բջջային կապ
    • Բիզնես կապ
    • M2M և IoT
    • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
  • Մեր մասին
    • Վիվա-ՄՏՍ-ը Հայաստանին
    • Կարիերա
    • Ֆինանսական հաշվետվություններ
    • Գնումներ
    • Հետադարձ կապ
    • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
    • Տարեկան հաշվետվություն
  • Ավելին
    • Իրավական տեղեկատվություն
    • Տեղեկատվական անվտանգություն
    • Մոբայլ ԱյԴի
  • English
  • Հայերեն
  • русский
viva-logo
  • Բջջային կապ
    Սակագներ և զեղչեր
    • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
    • «X» և «Y» սակագնային պլաններ
    • «START» սակագնային պլան
    • «UNLIM» սակագնային պլան 
    • «GO» սակագնային պլան
    • Վիվա-ՄՏՍ բոնուս
    • Արխիվ
    Ինտերնետ
    • Ինտերնետ հեռախոսից
    • Ինտերնետ համակարգչից
    • Ինտերնետ պլանշետից
    Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
    • Զանգեր արտերկիր
    • Օտարերկրյա այցելուներին
    Ծառայություններ
    • «Restart» ծառայություն
    • Հաղորդագրություններ
    • Հարմար կապ
    • Լիցք պլյուս
    • Վճարում և վերալիցքավորում
    Ձայնային ծառայություններ
    • +300 րոպե
    • +100 րոպե
    • +V&D
    • Super զույգ
    • Super 0 օրական
  • Ժամանց և ծրագրեր
    Բջջային հավելվածներ
    • Android
    • iOS
    Ժամանց
    • Խաղեր
    • «BeWoman» վեբ-պորտալ
    • «Men's Live» վեբ-պորտալ
    • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
    • «Maxim» վեբ-պորտալ
    • Facebook SMS
    • GOOD’OK
    • Պրեմիում ծառայություններ
    • Պահմտոցի
    • MTS Armenia
    • Փոխիր ձայնդ
    • Տեղեկատու
    • Թեժ գիծ
    Վիվա-ՄՏՍ-ի փոդքասթներ
    • էպիզոդ #1
    • էպիզոդ #2
    • էպիզոդ #3
    • էպիզոդ #4
    • էպիզոդ #5
    • էպիզոդ #6
    • էպիզոդ #7
    • էպիզոդ #8
    • էպիզոդ #9
    • էպիզոդ #10
    • էպիզոդ #11
    • էպիզոդ #12
    • էպիզոդ #13
    • էպիզոդ #14
    • էպիզոդ #15
    • էպիզոդ #16
    Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    VoLTE
    eSIM
    Անցում Վիվա-ՄՏՍ-ի 5G ցանց` քո Apple սարքով
    MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    Սարքավորումներ
    • Երթուղիչներ
    • Ժամացույցներ
    • Հեռախոսներ
    Սմարթֆոններ
    • Apple
    • Samsung
    • Xiaomi
    Աքսեսուարներ
    • Աուդիո
    • Հիշողություն
    • Պաշտպանություն
    • Սնուցում
  • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
    ՔԱՌՅԱԿ
    ԴՈՒԵՏ
    Վիվա Հոմ
    Արխիվ
    • 4D
    • Classic Solo
  • Օգնություն
    SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
    • Տեղեկատու
    • Հեռախոսահամարի ընտրություն
    Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի վերալիցքավորում
    • Մանրամասն հաշիվ
    • Նոր օր
    • Փողանցում
    • Նոր րոպեներ
    • Առցանց վճարում
    • Ծանուցում
    • Վավերականության երկարացում
    • Հաշվեկշռի ստուգում
    Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • My Viva-MTS
    • Ինտերնետ օգնական
    • Ծառայությունների ցանկ
    • USSD
    Սպասարկման գոտի
    • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
    Բաժանորդների սպասարկում
    • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
    • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
    • 111 թեժ գիծ
    • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
    • Ուղարկել հարցում
    Օգտակար տեղեկություններ
    • Օգտակար համարներ
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • GSM բառաշտեմարան
    Վերանորոգում և սպասարկում
    • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  •  
Մենյու
Մուտք
Անհատ հաճախորդներին
  • Բջջային կապ
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
  • Օնլայն խանութ
  • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
  • Օգնություն
Բիզնես լուծումներ
Մեր մասին
Ավելին
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • Մոբայլ ԱյԴի
Բջջային կապ
  • Սակագներ և զեղչեր
  • Ինտերնետ
  • Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ծառայություններ
  • Ձայնային ծառայություններ
Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Ժամանց
  • Վիվա-ՄՏՍ-ի փոդքասթներ
  • Գովազդ
Նոր տեխնոլոգիաներ
  • VoLTE
  • eSIM
  • Անցում Վիվա-ՄՏՍ-ի 5G ցանց` քո Apple սարքով
  • MobiDram
Օնլայն խանութ
  • Սարքավորումներ
  • Սմարթֆոններ
  • Աքսեսուարներ
Ֆիքսված ինտերնետ և TV
  • ՔԱՌՅԱԿ
  • ԴՈՒԵՏ
  • Վիվա Հոմ
  • Արխիվ
Օգնություն
  • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • Սպասարկման գոտի
  • Բաժանորդների սպասարկում
  • Օգտակար տեղեկություններ
  • Վերանորոգում և սպասարկում
Սակագներ և զեղչեր
  • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
  • «X» և «Y» սակագնային պլաններ
  • «START» սակագնային պլան
  • «UNLIM» սակագնային պլան 
  • «GO» սակագնային պլան
  • Զեղչեր և հատուկ առաջարկներ
  • Վիվա-ՄՏՍ բոնուս
  • Արխիվ
Ինտերնետ
  • Ինտերնետ հեռախոսից
  • Ինտերնետ համակարգչից
  • Ինտերնետ պլանշետից
Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
  • Զանգեր արտերկիր
  • Օտարերկրյա այցելուներին
Ծառայություններ
  • «Restart» ծառայություն
  • Հաղորդագրություններ
  • Հարմար կապ
  • Լիցք պլյուս
  • Վճարում և վերալիցքավորում
Ձայնային ծառայություններ
  • Ձայնային ծառայություններ
  • +300 րոպե
  • +100 րոպե
  • +V&D
  • Super զույգ
  • Super 0 օրական
  • +Րոպեներ
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
  • Kids Club
  • Apps Club
  • Иви. քո անձնական կինոթատրոնը
  • Fantasy League
  • IMUSIC
  • BUSUU
  • Smart Kids
  • Yandex Plus
  • myJoke
  • School Dance վեբ-պորտալ
  • myCook
  • Magic English
Ժամանց
  • Խաղեր
  • Վիճակախաղ
  • «BeWoman» վեբ-պորտալ
  • «Men's Live» վեբ-պորտալ
  • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
  • «Maxim» վեբ-պորտալ
  • Facebook SMS
  • GOOD’OK
  • Պրեմիում ծառայություններ
  • Պահմտոցի
  • MTS Armenia
  • Փոխիր ձայնդ
  • Տեղեկատու
  • Թեժ գիծ
  • Վիկտորինա
Վիվա-ՄՏՍ-ի փոդքասթներ
  • էպիզոդ #1
  • էպիզոդ #2
  • էպիզոդ #3
  • էպիզոդ #4
  • էպիզոդ #5
  • էպիզոդ #6
  • էպիզոդ #7
  • էպիզոդ #8
  • էպիզոդ #9
  • էպիզոդ #10
  • էպիզոդ #11
  • էպիզոդ #12
  • էպիզոդ #13
  • էպիզոդ #14
  • էպիզոդ #15
  • էպիզոդ #16
Գովազդ
VoLTE
eSIM
Անցում Վիվա-ՄՏՍ-ի 5G ցանց` քո Apple սարքով
MobiDram
Սարքավորումներ
  • Երթուղիչներ
  • Ժամացույցներ
  • Հեռախոսներ
Սմարթֆոններ
  • Apple
  • Samsung
  • Xiaomi
Աքսեսուարներ
  • Աուդիո
  • Հիշողություն
  • Պաշտպանություն
  • Սնուցում
ՔԱՌՅԱԿ
  • 160 ալիք
  • 150 ալիք
  • 135 ալիք
  • 130 ալիք
  • 115 ալիք
  • 45 ալիք
ԴՈՒԵՏ
  • Միջազգային զանգեր
Վիվա Հոմ
Արխիվ
  • 4D
  • Classic Solo
SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
  • Տեղեկատու
  • Հեռախոսահամարի ընտրություն
Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի վերալիցքավորում
  • Մանրամասն հաշիվ
  • Նոր օր
  • Փողանցում
  • Նոր րոպեներ
  • Առցանց վճարում
  • Ծանուցում
  • Վավերականության երկարացում
  • Հաշվեկշռի ստուգում
Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • My Viva-MTS
  • Ինտերնետ օգնական
  • Ծառայությունների ցանկ
  • USSD
Սպասարկման գոտի
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի տեղեկատու
  • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
Բաժանորդների սպասարկում
  • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
  • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
  • 111 թեժ գիծ
  • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
  • Ուղարկել հարցում
  • Հարցման կարգավիճակի ստուգում
Օգտակար տեղեկություններ
  • Օգտակար համարներ
  • Հաճախ տրվող հարցեր
  • GSM բառաշտեմարան
Վերանորոգում և սպասարկում
  • Սպասարկման կենտրոններ
  • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  • English
  • Հայերեն
  • русский
Օնլայն վճարում
«Y» սակագնային պլան
«X» սակագնային պլան  
«Y» սակագնային պլան

«Y» սակագնային պլան
10 ԳԲ Ինտերնետ

Կանխավճարային
Կանխավճարային
  Հետվճարային

«Y» սակագնային պլան


TikTok
Instagram
Facebook
Spotify
ClubHouse
Viber
Whatsapp
Telegram
Messenger
X
Zoom
Skype
Zangi
Snapchat
IMUSIC
«Иви» առցանց կինոթատրոնն առանց ծառայության վճարի ակտիվացնելու համար ուղարկեք *484*30#
!
Ինտերնետ
10 ԳԲ
ԶԱՆԳԵՐ
800 րոպե !
ԶԱՆԳԵՐ ՑԱՆՑԻ ՆԵՐՍՈՒՄ
!
SMS
300!
Ակտիվացման գին
3000 դրամ/30 օր





Հուշում
  • Եթե «Viva» սակագնային պլանի բաժանորդ եք, ապա «Y» սակագնային պլանին անցում կատարելու համար նախ անհրաժեշտ է ուղարկել *208*3000*2# հրահանգը, իսկ այնուհետև՝ լիցքավորել հաշվեկշիռը:
  • Եթե «X», «Z», «START» կամ «UNLIM» սակագնային պլանի բաժանորդ եք, ապա «Y» սակագնային պլանին անցում կատարելու համար նախ անհրաժեշտ է ուղարկել *208*3000*1# հրահանգը իսկ այնուհետև՝ լիցքավորել հաշվեկշիռը:
  • Վիվա-ՄՏՍ-ի «X» և «Y» սակագնային պլանների կանխավճարային և հետվճարային բաժանորդները կարող են ակտիվացնել «Yandex Plus» ծառայությունը «My Viva-MTS» հավելվածում: Կանխավճարային բաժանորդագրության դեպքում ծառայությունն ակտիվանում է ներառված փաթեթների հաջորդ վերաակտիվացման պահին, իսկ հետվճարայինների դեպքում՝ ակտիվացմանը հաջորդող ամսվա առաջին օրը:
  • «Yandex Plus» ծառայությունից օգտվելիս սակագնային պլանով տրամադրվող հիմնական ինտերնետ փաթեթի ՄԲ-երը չեն սպառվում:

Մանրամասներ

 
Վճարումներ
Ակտիվացման գին
3000 դրամ/30 օր

Փաթեթների գործողության 30-օրյա ժամկետի ընթացքում 10 ԳԲ ինտերնետ փաթեթը սպառելուց հետո, Ձեր հաշվին առնվազն 100 դրամի առկայության դեպքում, ավտոմատ կերպով ակտիվանում է 500 ՄԲ փաթեթ, որը հասանելի է ակտիվացման պահից սկսած 24 ժամվա ընթացքում:

Փաթեթների գործողության 30-օրյա ժամկետի ավարտին Ձեր հաշվեկշռին բավարար գումար լինելու դեպքում՝ «Y» սակագնային պլանով տրամադրվող ծառայությունների փաթեթները կհամարվեն ակտիվացված միայն ծանուցող SMS ստանալուց հետո:

Ծառայությունների սակագներ
 

Նախքան գործողության 30-օրյա ժամկետի ավարտը ներառված փաթեթները սպառելուց հետո

Գործողության 30-օրյա ժամկետը լրանալուց հետո
Դեպի Վիվա-ՄՏՍ15 դրամ/րոպե*15 դրամ/րոպե

Դեպի ՀՀ այլ բջջային ցանցեր

Դեպի ՀՀ քաղաքային ցանցեր

35 դրամ/րոպե35 դրամ/րոպե
Դեպի Ռուսաստան (ձևաչափ՝ 77 00 [երկրի կոդ] [հեռախոսահամար])79 դրամ/րոպե79 դրամ/րոպե
SMS՝ դեպի ՀՀ բջջային ցանցեր5 դրամ/SMS15 դրամ/SMS
SMS՝ այլ ուղղություն-
ներով
20 դրամ/SMS20 դրամ/SMS
Ինտերնետ 10 ԳԲ ինտերնետ փաթեթը սպառելուց հետո, բաժանորդի հաշվին առնվազն 100 դրամի առկայության դեպքում, ավտոմատ կերպով ակտիվանում է 500 ՄԲ փաթեթ:

Հաշվի վրա 100 դրամից պակաս լինելու դեպքում ինտերնետի օգտագործման հնարավորությունն արգելափակվում է:

Օրական ինտերնետ-փաթեթներ տրամադրող «BIT», «Super BIT», «Super զույգ» հասանելի են:

* 10 000 ներցանցային րոպեն սպառելուց հետո - 15 դրամ/րոպե

Այլ պայմաններ
Սեփականատիրոջ փոփոխություն - 500 դրամ

Հրահանգներ

 

Գործողություն«Y»
Անցում դեպի սակագնային պլան*208*3000#!
Անցում դեպի սակագնային պլան՝ ընթացիկ «X», «Z», «START» կամ «UNLIM» տարբերակի գործողության ժամկետը լրանալուց հետո *208*3000*1#
Անցում դեպի սակագնային պլան՝ Viva սակագնային պլանի բաժանորդների համար*208*3000*2#!
Ընթացիկ սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների հաշվեկշռի ստուգում*208#
«My Viva-MTS» հավելվածի միջոցով
Զանգահարելով 111 և հետևելով հրահանգներին
Ընթացիկ սակագնային պլանի փաթեթների վերաակտիվացում*208*4#
Ընթացիկ տարբերակի գործողության ժամկետը լրանալուց հետո դեպի սակագնային պլան անցման չեղարկում *208*0#
 

 

Ներբեռնեք «My Viva-MTS » հավելվածը «Play Store»-ում / «App Store» -ում:

 

 

Անցում այլ կանխավճարային սակագնային պլանների

 

Սակագնային պլանՀրահանգԱնցման արժեքը
(դրամ)
«X»*208*5000#
5000
«START» *208*2000#
2000
«UNLIM» *208*4500#
4500
«GO» *131*333#500
Ինչպես անցնել սակագնային պլանին
  • Եթե «Viva», «ԵՍ», «GO», «Ալո մենք», «Բարբառ» սակագնային պլանների բաժանորդ եք

    Ուղարկեք *208*3000# հրահանգը

  • Եթե հետվճարային սակագնային պլանների բաժանորդ եք

    Անձնագրով կամ նույնականացման քարտով համեցեք մոտակա սպասարկման կենտրոն: Մեր աշխատակիցները սիրով կօգնեն անցում կատարել «Y» սակագնային պլանին:

  • Եթե այլ օպերատորի բաժանորդ եք

    Կարող եք հեռախոսահամարի պահպանմամբ արագ և անվճար տեղափոխվել «Վիվա-ՄՏՍ»-ի ցանց և ակտիվացնել «Y» սակագնային պլանը:
    Պարզապես անձնագրով կամ նույնականացման քարտով համեցեք մոտակա սպասարկման կենտրոն, մնացածի մասին կհոգան մեր աշխատակիցները:

  • Եթե «X», «Z», «START» կամ «UNLIM» սակագնային պլանի բաժանորդ եք

    Ուղարկեք *208*3000# հրահանգը` անմիջապես անցում կատարելու համար «Y» սակագնային պլանին
    Ուղարկեք *208*3000*1# հրահանգը` Ձեր ընթացիկ տարբերակի գործողության ժամկետը լրանալուց հետո անցում կատարելու համար

  • Եթե «Viva» սակագնային պլանի բաժանորդ եք

    «Y» սակագնային պլանին անցում կատարելու համար նախ անհրաժեշտ է ուղարկել *208*3000*2# հրահանգը, իսկ այնուհետև՝ լիցքավորել հաշվեկշիռը:

Ծանոթություն
  • Տրամադրվող ձայնային, SMS և ինտերնետ ծառայությունները սպառելուց կամ դրանց գործողության ժամկետի ավարտից հետո Վիվա-ՄՏՍ-ը բաժանորդներին SMS ծանուցումներ ուղարկելու պարտավորություն չի կրում: Նշված ծանուցումներն ուղարկվում են չնախատեսված ծախսերից խուսափելու հարցում բաժանորդներին աջակցելու նպատակով՝ Վիվա-ՄՏՍ-ի հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ցանցի առկա տեխնիկական հնարավորությունների սահմաններում: Ուստի, SMS ծանուցումները բաժանորդի կողմից չստանալը կամ ուշացումը կարող է պայմանավորված լինել Օպերատորի հսկողությունից դուրս գտնվող հանգամանքներից, այդ թվում` բաժանորդային սարքավորման որակից և տեխնիկական առանձնահատկություններից, ռադիոալիքների տարածմանը և ռադիոսարքավորումների բնականոն շահագործմանը խոչընդոտող հանգամանքներից, բաժանորդի գտնվելու վայրի առանձնահատկություններից: Ծառայությունների օգտագործումից առաջացած հավելյալ ծախսերից խուսափելու համար` բաժանորդը պետք է համապատասխան USSD հրահանգի միջոցով վերահսկի իրեն տրամադրված ծառայությունների ծավալը և գործողության ժամկետը:
  • USSD հրահանգի միջոցով սակագնային պլանին կարող են անցում կատարել «X», «Z», «START», «UNLIM», «Viva», «Բարբառ», «ԵՍ», «GO», «Ալո մենք» սակագնային պլանների բաժանորդները: Այլ կանխավճարային և հետվճարային սակագնային պլանների բաժանորդները սակագնային պլանին անցնելու համար պետք է անձնագրով կամ նույնականացման քարտով դիմեն Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոն:
  • Առաջին անգամ ակտիվացված բջջային քարտի վավերականության ժամկետը 105 օր է:
  • Եթե «Y» սակագնային պլանի տարբերակի գործողության ժամկետում բջջային քարտի վավերականության ժամկետը սպառվում է, փաթեթով տրամադրվող ծառայությունները կասեցվում են մինչև հաշվեկշռի վերալիցքավորումը, այլապես՝ դադարեցվում:
  • «BIT», «Super BIT», «Super զույգ» և «Super 0 օրական» ծառայությունները խորհուրդ է տրվում ակտիվացնել միայն սակագնային պլանով տրամադրվող ակտիվ փաթեթներ չունենալու դեպքում: «BIT», «Super BIT», «Super զույգ» ծառայություններն ակտիվացնելու դեպքում՝ նախ սպառվում են «Super BIT» և «Super զույգ» ծառայությունները, իսկ այնուհետև՝ ընթացիկ սակագնային պլանով տրամադրվող ինտերնետ-փաթեթները: Սակագնային պլանով տրամադրվող ակտիվ փաթեթներ ունենալու և «BIT», «Super BIT» կամ «Super զույգ» ծառայություններն ակտիվացնելու դեպքում սակագնային պլանի անսահմանափակ ներառումներից օգտվելիս կօգտագործվեն նշված ծառայություններով տրամադրվող մեգաբայթերը:
  • Սակագնային պլանով տրամադրվող ակտիվ փաթեթներ ունենալու և «Super 0 օրական» ծառայությունը ակտիվացնելու դեպքում նախ սպառվում են սակագնային պլանով ներառված րոպեները, իսկ այնուհետև ծառայության րոպեները։
  • «ՄՏՍ Բոնուս» ծրագիրը հասանելի է «X», «Y» , «Z», «START» և «UNLIM» սակագնային պլանների բաժանորդների համար: Սակայն «ՄՏՍ Բոնուս» ծրագրով տրամադրվող խոսելաժամանակի կամ ինտերնետ փաթեթները խորհուրդ է տրվում ակտիվացնել միայն սակագնային պլանով տրամադրվող ակտիվ փաթեթներ չունենալու դեպքում: «ՄՏՍ Բոնուս» ծրագրով խոսելաժամանակի փաթեթ ակտիվացնելու դեպքում՝ նախ սպառվում է սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթը, այնուհետև՝ «ՄՏՍ Բոնուս» ծրագրով ակտիվացված փաթեթը: «ՄՏՍ Բոնուս» ծրագրով «BIT» և «Super BIT» ծառայություններն ակտիվացնելու դեպքում՝ նախ սպառվում են «BIT» և «Super BIT» ծառայությունները, իսկ այնուհետև՝ սակագնային պլանով տրամադրվող ինտերնետ-փաթեթը:
  • «Y» սակագնային պլանով տրամադրվող ծառայությունները գործողության 30-օրյա ժամկետը սպառվելուց հետո զրոյանում են, և արգելափակվում է սակագնային պլանով տրամադրվող անսահմանափակ ներառումներից առանց ինտերնետի տարիֆիկացման օգտվելու հնարավորությունը:
  • Սակագնային պլանով տրամադրվող խոսելաժամանակը, SMS ուղարկելու հնարավորությունը, ինտերնետը, ինչպես նաև սակագնային պլանով տրամադրվող անսահմանափակ ներառումներից առանց ինտերնետի տարիֆիկացման օգտվելու հնարավորությունն ավտոմատ չեն երկարացվում և հասանելի չեն ռոումինգում: Ծանոթացեք ծառայությունների սակագներին ռոումինգում :
  • «Y» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթները կարելի է սպառել ակտիվացման պահից սկսած 30 օրվա ընթացքում: Գործողության ժամկետից շուտ ընթացիկ սակագնային պլանի փաթեթները կարելի է վերաակտիվացնել՝ հավաքելով *208*4#. այդ դեպքում գործողության ժամկետը կազմում է 30 օր՝ նոր փաթեթների ակտիվացման պահից սկսած:
  • Ներցանցային զանգեր կատարելիս նախ սպառվում է «Y» սակագնային պլանով տրամադրվող 800 րոպե խոսելաժամանակը, ապա՝ 10000 րոպե ներառող խոսելաժամանակի փաթեթը:
  • «Y» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների գործողության 30-օրյա ժամկետից շուտ 10 ԳԲ ինտերնետ փաթեթը սպառելուց հետո, բաժանորդի հաշվին առնվազն 100 դրամի առկայության դեպքում, ավտոմատ կերպով ակտիվանում է 500 ՄԲ փաթեթ, որը հասանելի է ակտիվացման պահից սկսած 24 ժամվա ընթացքում:
  • «Y» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների գործողության 30-օրյա ժամկետը լրանալուց հետո փաթեթների չակտիվանալու դեպքում՝ օրական 500 ՄԲ տրամադրող ինտերնետ փաթեթի ավտոմատ ակտիվացումը կասեցվում է: Այնուհետև ինտերնետից օգտվելու համար՝ բաժանորդը կարող է ակտիվացնել օրական ինտերնետ փաթեթ տրամադրող «BIT», «Super BIT», «Super զույգ» ծառայությունները:
  • «Y» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների գործողության ժամկետի ավարտին բաժանորդի հաշվին բավարար գումար լինելու դեպքում գումարը գանձվում է և փաթեթներն ավտոմատ երկարացվում են, հակառակ դեպքում՝ ծառայությունն ապաակտիվացվում է և բաժանորդը շարունակում է օգտվել ծառայություններից սակագնային պլանով նախատեսված սակագներով: Փաթեթները ավտոմատ կերպով կրկին ակտիվացվում են հաշվեկշռին նորից բավարար գումար լինելու դեպքում:
  • «Y» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների ակտիվացման կամ ավտոմատ երկարացման ժամանակ խորհուրդ է տրվում չօգտվել ձայնային, ինտերնետ կամ SMS ծառայություններից, քանի որ, համակարգի տեխնիկական առանձնահատկություններից ելնելով, փաթեթների ակտիվացումը, հնարավոր է, չհաջողվի:
  • Հաշվեկշռին բավարար գումար լինելու դեպքում «Y» սակագնային պլանով տրամադրվող ծառայությունների փաթեթները կհամարվեն ակտիվացված միայն ծանուցող SMS ստանալուց հետո:
  • Դեպի ՄՏՍ Ռուսաստան ուղիղ զանգեր կարելի է կատարել հետևյալ կոդերով սկսվող հեռախոսահամարներին. ՄՏՍ Ռուսաստան՝ +791, +798, +79780, +79781, +79782, +79787, +79788, +7495, +7499
  • Վիվա-ՄՏՍ-ը չի երաշխավորում դեպի ՄՏՍ Ռուսաստան զանգերի ծառայության մատուցումը՝ Ռուսաստանում զանգը ստացող հեռախոսահամարը՝ համարների տեղափոխելիության ծառայության շրջանակում Ռուսաստանի մեկ այլ բջջային ցանցից տեղափոխված լինելու դեպքում: Ծանոթացեք միջազգային զանգերի սակագներին :
  • Համարների տեղափոխելիության ծառայությամբ  մեկ այլ բջջային ցանց տեղափոխված` Վիվա-ՄՏՍ-ի հեռախոսահամարին զանգահարելիս նախ սպառվում է սակագնային պլանով նախատեսված դեպի այլ ցանցեր (առկայության դեպքում) խոսելաժամանակը, իսկ դրա բացակայության դեպքում՝ րոպեավճարը գանձվում է բաժանորդի ընթացիկ սակագնային պլանով նախատեսված սակագներով:
  • Հաշվեկշռին առկա չբավարարող գումարը լրացնելու և «Y» Կանխավճարային սակագնային պլանի հիմնական և հավելյալ փաթեթները ակտիվացնելու համար կարելի է օգտվել « Լիցք+» ծառայությունից:
  • Նշում. սակագնային պլանին հնարավոր է բաժանորդագրվել նաև առանց այս սակագնային պլանի ակտիվ փաթեթների: Առնվազն 3000 դրամով հաշիվը վերալիցքավորելու դեպքում ներառված փաթեթները ավտոմատ կակտիվանան 30 օր ժամկետով:
  • Սակագնային պլանով տրամադրվող անսահմանափակ ներառումներով և դրանց օգտագործմանը զուգահեռ, հնարավոր է նաև այլ ինտերնետային ռեսուրսների հետ տվյալների փոխանակում, որոնցից օգտվելու դեպքում, օգտագործվում են հիմնական ինտերնետ փաթեթի մեգաբայթերը, իսկ հիմնական ինտերնետ փաթեթը սպառված լինելու դեպքում հնարավոր է հավելվածների որոշ ծառայությունների ոչ լիարժեք օգտագործում: Հիմնական ինտերնետ փաթեթի նպատակային օգտագործման համար խորհուրդ ենք տալիս *208# USSD հրահանգի միջոցով ստուգել ՄԲ-երի հաշվեկշիռը և, անհրաժեշտության դեպքում, վերաակտիվացնել փաթեթները: Սույն սահմանափակումը չի վերաբերում «IMUSIC» ծառայությանը:
  • «Snapchat» հավելվածի քարտեզներից օգտվելիս և զանգ կատարելիս օգտագործվում է հիմնական փաթեթի ինտերնետը:
  • Ակտիվացված «X», «Y», «UNLIM» կամ «START» սակագնային պլաններ ունեցող բջջային քարտերը նախատեսված չեն մոդեմով, Wi-Fi սարքով, կամ որպես Wi-Fi սարք ծառայող հեռախոսներում օգտագործելու համար: Եթե նշված սակագնային պլանով քարտն օգտագործվում է մոդեմում, կամ հեռախոսը, որում զետեղված է քարտը, օգտագործվում է որպես Wi-Fi սարք, ապա ինտերնետից, ինչպես նաև սակագնային պլանի անսահմանափակ ներառումներից օգտվելիս հնարավոր է ինտերնետի հիմական փաթեթի օգտագործում և ինտերնետ հասանելիության սահմանափակում:
  • «+3ԳԲ», «+10ԳԲ», «+20ԳԲ», «+Premium» , «+Unlim» , «+Social» և «+Video» ծառայությունները հասանելի են «Y» սակագնային պլանի շրջանակում:
  • Անսպասելի ծախսերից խուսափելու նպատակով խորհուրդ է տրվում բոլոր հավելվածներն ունենալ թարմացված վիճակում: Չթարմացված հավելվածները կարող են սպառել հիմնական ինտերնետը, իսկ հավելվածների որոշ ծառայություններ կարող են մասնակիորեն կիրառվել:
  • Արցախից տեղահանված մեր հայրենակիցները մինչև 2023թ․-ի դեկտեմբերի 31-ը, ներառյալ, կարող են բաժանորդագրվել «Y հատուկ» սակագնային պլանին`բաժանորդագրության առաջին 6 ամսվա համար վճարելով 1 դրամ: «Y հատուկ» սակագնային պլանի շրջանակում սեփականատիրոջ փոփոխություն կատարել հնարավոր չէ:
  • Բջջային կապ
    • Սակագներ և զեղչեր
    • Ինտերնետ
    • Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ծառայություններ
    • Ձայնային ծառայություններ
  • Ժամանց և ծրագրեր
    • Բջջային հավելվածներ
    • Ժամանց
    • Վիվա-ՄՏՍ-ի փոդքասթներ
    • Գովազդ
  • Նոր տեխնոլոգիաներ
    • VoLTE
    • eSIM
    • Անցում Վիվա-ՄՏՍ-ի 5G ցանց` քո Apple սարքով
    • MobiDram
  • Օնլայն խանութ
    • Սարքավորումներ
    • Սմարթֆոններ
    • Աքսեսուարներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
    • ՔԱՌՅԱԿ
    • ԴՈՒԵՏ
    • Վիվա Հոմ
    • Արխիվ
  • Օգնություն
    • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • Սպասարկման գոտի
    • Բաժանորդների սպասարկում
    • Օգտակար տեղեկություններ
    • Վերանորոգում և սպասարկում
  • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց

iso

 

 © 2023 «ՄՏՍ Հայաստան» ՓԲԸ, բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

app-store
play-market
18+

 

 

Sitemap

X
Շնորհակալություն, մեր աշխատակիցը շուտով կկապվի Ձեզ հետ:
Loading animation
Հեռախոսահամար *
Էլ. փոստ *
Ներկայացրեք հարցը կամ առաջարկը *
Ստանալ էլ. հաղորդագրություններ Վիվա-ՄՏՍ ընկերության կողմից
Թարմացնել

Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:

Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: