1
  • Օնլայն վճարում
  • Մուտք
  • Անհատ հաճախորդներին
    • Բջջային կապ
    • Ժամանց և ծրագրեր
    • ՄոբիԴրամ
    • Օնլայն խանութ
    • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
    • Օգնություն
  • Բիզնես լուծումներ
    • Բջջային կապ
    • Բիզնես կապ
    • M2M և IoT
    • Ամպային և ՏՏ լուծումներ
  • Մեր մասին
    • Վիվա-ՄՏՍ-ը Հայաստանին
    • Կարիերա
    • Ֆինանսական հաշվետվություններ
    • Գնումներ
    • Հետադարձ կապ
    • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
    • Տարեկան հաշվետվություն
    • Վիվա-ՄՏՍ փոդքասթներ
  • Ավելին
    • Իրավական տեղեկատվություն
    • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • English
  • Հայերեն
  • русский
  • Բջջային կապ
    Սակագներ և զեղչեր
    • eSIM
    • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
    • X, Y և Z սակագնային պլաններ
    • Սակագնային պլան «START»
    • Viva սակագնային պլաններ
    • Սակագնային պլան ԵՍ
    • Վիվա-ՄՏՍ բոնուս
    • Արխիվ
    Ինտերնետ
    • Ինտերնետ հեռախոսից
    • Ինտերնետ համակարգչից
    • Ինտերնետ պլանշետից
    Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
    • Զանգեր արտերկիր
    • Օտարերկրյա այցելուներին
    Ծառայություններ
    • Հաղորդագրություններ
    • Հարմար կապ
    • Լիցք պլյուս
    • Վճարում և վերալիցքավորում
    Ձայնային ծառայություններ
    • +300 minutes
    • +100 րոպե
    • +V&D
    • Super զույգ
    • Super 0 օրական
  • Ժամանց և ծրագրեր
    Բջջային հավելվածներ
    • Android
    • iOS
    Ժամանց
    • Խաղեր
    • «BeWoman» վեբ-պորտալ
    • «Men's Live» վեբ-պորտալ
    • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
    • «Maxim» վեբ-պորտալ
    • Facebook SMS
    • GOOD’OK
    • Պրեմիում ծառայություններ
    • Պահմտոցի
    • MTS Armenia
    • Փոխիր ձայնդ
    • Տեղեկատու
    • Թեժ գիծ
  • ՄոբիԴրամ
  • Օնլայն խանութ
    Սարքավորումներ
    • Երթուղիչներ
    • Ժամացույցներ
    • Հեռախոսներ
    Սմարթֆոններ
    • Apple
    • Samsung
    • Xiaomi
    Աքսեսուարներ
    • Աուդիո
    • Պաշտպանություն
    • Սնուցում
  • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
    ՔԱՌՅԱԿ
    ԴՈՒԵՏ
    Վիվա Հոմ
    Արխիվ
    • 4D
    • Classic Solo
  • Օգնություն
    SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
    • Տեղեկատու
    • Հեռախոսահամարի ընտրություն
    Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի վերալիցքավորում
    • Մանրամասն հաշիվ
    • Նոր օր
    • Փողանցում
    • Նոր րոպեներ
    • Առցանց վճարում
    • Ծանուցում
    • Վավերականության երկարացում
    • Հաշվեկշռի ստուգում
    Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • My Viva-MTS
    • Ինտերնետ օգնական
    • Ծառայությունների ցանկ
    • USSD
    Սպասարկման գոտի
    • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
    Բաժանորդների սպասարկում
    • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
    • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
    • 111 թեժ գիծ
    • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
    • Ուղարկել հարցում
    Օգտակար տեղեկություններ
    • Օգտակար համարներ
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • GSM բառաշտեմարան
    Վերանորոգում և սպասարկում
    • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  •  
Մենյու
Մուտք
Անհատ հաճախորդներին
  • Բջջային կապ
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • ՄոբիԴրամ
  • Օնլայն խանութ
  • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
  • Օգնություն
Բիզնես լուծումներ
Մեր մասին
Ավելին
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
Բջջային կապ
  • Սակագներ և զեղչեր
  • Ինտերնետ
  • Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ծառայություններ
  • Ձայնային ծառայություններ
Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Ժամանց
ՄոբիԴրամ
Օնլայն խանութ
  • Սարքավորումներ
  • Սմարթֆոններ
  • Աքսեսուարներ
  • Պլանշետներ
Ֆիքսված ինտերնետ և TV
  • ՔԱՌՅԱԿ
  • ԴՈՒԵՏ
  • Վիվա Հոմ
  • Արխիվ
Օգնություն
  • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • Սպասարկման գոտի
  • Բաժանորդների սպասարկում
  • Օգտակար տեղեկություններ
  • Վերանորոգում և սպասարկում
Սակագներ և զեղչեր
  • eSIM
  • Համարի տեղափոխելիության ծառայություն
  • X, Y և Z սակագնային պլաններ
  • Սակագնային պլան «START»
  • Viva սակագնային պլաններ
  • Սակագնային պլան ԵՍ
  • Զեղչեր և հատուկ առաջարկներ
  • Կանխավճարային սակագնային պլաններ և փաթեթներ
  • Վիվա-ՄՏՍ բոնուս
  • Արխիվ
Ինտերնետ
  • Ինտերնետ հեռախոսից
  • Ինտերնետ համակարգչից
  • Ինտերնետ պլանշետից
Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
  • Զանգեր արտերկիր
  • Օտարերկրյա այցելուներին
  • Օտարերկրյա այցելուներին
Ծառայություններ
  • Հաղորդագրություններ
  • Հարմար կապ
  • Լիցք պլյուս
  • Վճարում և վերալիցքավորում
Ձայնային ծառայություններ
  • Ձայնային ծառայություններ
  • +300 minutes
  • +100 րոպե
  • +V&D
  • Super զույգ
  • Super 0 օրական
  • +Րոպեներ
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
  • Kids Club
  • Apps Club
  • Иви. քո անձնական կինոթատրոնը
  • «Fantasy League»
  • IMUSIC
  • «BUSUU»
  • Smart Kids
  • Yandex Plus
  • myJoke
  • «School Dance» վեբ-պորտալ
Ժամանց
  • Խաղեր
  • Վիճակախաղ
  • «BeWoman» վեբ-պորտալ
  • «Men's Live» վեբ-պորտալ
  • «LikeMe.Chat» վեբ-պորտալ
  • «Maxim» վեբ-պորտալ
  • Facebook SMS
  • GOOD’OK
  • Պրեմիում ծառայություններ
  • Պահմտոցի
  • MTS Armenia
  • Փոխիր ձայնդ
  • Տեղեկատու
  • Թեժ գիծ
  • Վիկտորինա
Սարքավորումներ
  • Երթուղիչներ
  • Ժամացույցներ
  • Հեռախոսներ
Սմարթֆոններ
  • Apple
  • Samsung
  • Xiaomi
Աքսեսուարներ
  • Աուդիո
  • Հիշողություն
  • Պաշտպանություն
  • Սնուցում
Պլանշետներ
  • Lenovo
ՔԱՌՅԱԿ
  • 160 ալիք
  • 150 ալիք
  • 135 ալիք
  • 130 ալիք
  • 115 ալիք
  • 45 ալիք
ԴՈՒԵՏ
  • Միջազգային զանգեր
Վիվա Հոմ
Արխիվ
  • 4D
  • Classic Solo
SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
  • Տեղեկատու
  • Հեռախոսահամարի ընտրություն
Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի վերալիցքավորում
  • Մանրամասն հաշիվ
  • Նոր օր
  • Փողանցում
  • Նոր րոպեներ
  • Առցանց վճարում
  • Ծանուցում
  • Վավերականության երկարացում
  • Հաշվեկշռի ստուգում
Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • My Viva-MTS
  • Ինտերնետ օգնական
  • Ծառայությունների ցանկ
  • USSD
Սպասարկման գոտի
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի տեղեկատու
  • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
Բաժանորդների սպասարկում
  • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
  • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
  • 111 թեժ գիծ
  • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
  • Ուղարկել հարցում
  • Հարցման կարգավիճակի ստուգում
Օգտակար տեղեկություններ
  • Օգտակար համարներ
  • Հաճախ տրվող հարցեր
  • GSM բառաշտեմարան
Վերանորոգում և սպասարկում
  • Սպասարկման կենտրոններ
  • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  • English
  • Հայերեն
  • русский
Օնլայն վճարում
Սակագնային պլան Y
Սակագնային պլան X  
Սակագնային պլան Y

Սակագնային պլան Y
10 ԳԲ Ինտերնետ

Սակագնային պլան Y


TikTok
Instagram
Facebook
Spotify
ClubHouse
Viber
Whatsapp
Telegram
Messenger
Twitter
Zoom
Skype
Zangi
Snapchat
IMUSIC
«Иви» առցանց կինոթատրոնն առանց ծառայության վճարի ակտիվացնելու համար ուղարկեք *484*30#
!
Ինտերնետ
10 ԳԲ
ԶԱՆԳԵՐ
800 րոպե !
ԶԱՆԳԵՐ ՑԱՆՑԻ ՆԵՐՍՈՒՄ
!
SMS
300!
Ամսավճար
2800 դրամ

Առավելությունները

10 ԳԲ ինտերնետ  

«Иви» առցանց կինոթատրոն՝ առանց ծառայության վճարի: Ակտիվացում՝ *484*30#   

   

Հատուկ առաջարկ: օգտվեք Facebook-ից, Instagram-ից և Snapchat-ից անսահմանափակ   
Այլ անսահմանափակ հավելված   
Հուշում 

10 ԳԲ ինտերնետ փաթեթը սպառելու դեպքում՝ ընթացիկ հաշվի սահմանաչափից և երաշխիքային կանխավճարից կախված՝ ավտոմատ կերպով ակտիվանում է օրական 500 ՄԲ ինտերնետ փաթեթ՝ 100 դրամ/օր սակագնով:

Մանրամասներ

 
Վճարումներ
Ամսավճար
2800 դրամ

Երաշխիքային կանխավճար (հաշվանցվում է 4-րդ ամսին) - 0-20000 դրամ` կախված ընթացիկ հաշվի սահմանաչափից:

Հետվճարային ծառայությունների համար կիրառվող ստանդարտ սահմանաչափեր:

10 ԳԲ ինտերնետ փաթեթը սպառելու դեպքում՝ ընթացիկ հաշվի սահմանաչափից և երաշխիքային կանխավճարից կախված՝ ավտոմատ կերպով ակտիվանում է օրական 500 ՄԲ ինտերնետ փաթեթ՝ 100 դրամ/օր սակագնով:

Ժամանակավոր կասեցում ըստ պահանջի (առավելագույնը 1 տարի) - 500 դրամ/ամիս:

Ծառայությունների սակագներ
 Սպառելուց հետո օգտագործվող ծառայությունների սակագներ
Դեպի Վիվա-ՄՏՍ15 դրամ/րոպե*
Դեպի ՀՀ այլ բջջային ցանցեր
Դեպի ՀՀ քաղաքային ցանցեր
35 դրամ/րոպե
Դեպի Արցախի բջջային ցանց
Դեպի Արցախի քաղաքային ցանց
15 դրամ/րոպե
Դեպի Ռուսաստան (ձևաչափ՝ 77 00 [երկրի կոդ] [հեռախոսահամար])79 դրամ/րոպե
SMS՝ դեպի ՀՀ բջջային ցանցեր5 դրամ/SMS
SMS՝ այլ ուղղություն-
ներով
20 դրամ/SMS

* 10 000 ներցանցային րոպեն սպառելուց հետո - 15 դրամ/րոպե

Հրահանգներ

 

Գործողություն«Y»
Ընթացիկ սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների հաշվեկշռի ստուգում*209#
«My Viva-MTS» հավելվածի միջոցով

 

Ներբեռնեք «My Viva-MTS» հավելվածը «Play Store»-ում / «App Store»-ում

«Արագ» ծառայություն

«Արագ» ծառայությունը «Viva 2500», «Viva 3500», «Viva 5500», «Viva 7500»,«Viva 9500» և «X», «Y» հետվճարային սակագնային պլանների բաժանորդներին հնարավորություն է տալիս նախաձեռնելու անցում «Viva», ինչպես նաև «X» և «Y» հետվճարային սակագնային պլանների ցանկացած այլ՝ ավելի մեծ ծավալի փաթեթներ առաջարկող տարբերակի՝ բջջային հեռախոսի միջոցով, առանց սպասարկման կենտրոն այցելելու:

Դրա համար պարզապես անհրաժեշտ է ներկայացնել սակագնային պլանի փոխելու հայտ՝ բջջային հեռախոսից հավաքելով *198# և, մուտք գործելով USSD մենյու, ընտրել անհրաժեշտ տարբերակը:

Ի դեպ, կարող եք անցումը նախաձեռնել նաև անմիջապես՝ ուղարկելով նախընտրելի տարբերակի հրահանգը.

Նախընտրելի տարբերակԸնթացիկ տարբերակ
 Y
Viva 3500*198*3500#
Viva 5500*198*5500#
Viva 7500*198*7500#
Viva 9500*198*9500#
Viva 15000*198*15000#
X*198*5000#

 

Հայտը ներկայացնելուց հետո Ձեր հեռախոսահամարը հայտնվում է համապատասխան ցանկում:

Անցման գործընթացը հաջողությամբ ավարտելու դեպքում անցումը «Viva 3500», «Viva 5500», «Viva 7500», «Viva 9500», «Viva 15000», «X» կամ «Y» սակագնային պլաններին իրականացվում է ընթացիկ ամսվա վերջին օրը:

Ծառայությունն անվճար է:

Անցումը դադարեցնելու համար պարզապես մուտք գործեք *198# հրահանգների մենյու և ընտրեք դադարեցման հրահանգը կամ ուղարկեք *198*0#:

Ծանոթություն

  • Տվյալ ծառայությունից կարող են օգտվել միայն ակտիվ կարգավիճակում գտնվող և առանց դեպոզիտի (երաշխիքային կանխավճարի) բաժանորդները:
Ինչպես անցնել սակագնային պլանին
  • Եթե Վիվա-ՄՏՍ-ի բաժանորդ եք.

    Անձնագրով կամ նույնականացման քարտով համեցեք մոտակա սպասարկման կենտրոն: Մեր աշխատակիցները սիրով կօգնեն անցում կատարել «Y» սակագնային պլանին:

  • Եթե այլ օպերատորի բաժանորդ եք

    Կարող եք հեռախոսահամարի պահպանմամբ արագ և անվճար տեղափոխվել «Վիվա-ՄՏՍ»-ի ցանց և ակտիվացնել «Y» սակագնային պլանը:
    Պարզապես անձնագրով կամ նույնականացման քարտով համեցեք մոտակա սպասարկման կենտրոն, մնացածի մասին կհոգան մեր աշխատակիցները:

Ծանոթություն
  • Տրամադրվող ձայնային, SMS և ինտերնետ ծառայությունները սպառելուց կամ դրանց գործողության ժամկետի ավարտից հետո Վիվա-ՄՏՍ-ը բաժանորդներին SMS ծանուցումներ ուղարկելու պարտավորություն չի կրում: Նշված ծանուցումներն ուղարկվում են չնախատեսված ծախսերից խուսափելու հարցում բաժանորդներին աջակցելու նպատակով՝ Վիվա-ՄՏՍ-ի հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ցանցի առկա տեխնիկական հնարավորությունների սահմաններում: Ուստի, SMS ծանուցումները բաժանորդի կողմից չստանալը կամ ուշացումը կարող է պայմանավորված լինել Օպերատորի հսկողությունից դուրս գտնվող հանգամանքներից, այդ թվում` բաժանորդային սարքավորման որակից և տեխնիկական առանձնահատկություններից, ռադիոալիքների տարածմանը և ռադիոսարքավորումների բնականոն շահագործմանը խոչընդոտող հանգամանքներից, բաժանորդի գտնվելու վայրի առանձնահատկություններից: Ծառայությունների օգտագործումից առաջացած հավելյալ ծախսերից խուսափելու համար` բաժանորդը պետք է համապատասխան USSD հրահանգի միջոցով վերահսկի իրեն տրամադրված ծառայությունների ծավալը և գործողության ժամկետը:
  • Ներառված խոսելաժամանակն ու SMS-ները հնարավոր չէ օգտագործել պրեմիում/կարճ համարներով զանգահարելիս կամ SMS ուղարկելիս:
  • «SMS փաթեթ» և «Ինտերնետ-փաթեթ» ծառայությունները չեն տրամադրվում «Y» սակագնային պլանի բաժանորդներին:
  • «Y» սակագնային պլանին հասանելի չեն «BIT», «Super BIT», «Super զույգ», «Super 0 օրական» ծառայությունները:
  • Սակագնային պլանով տրամադրվող խոսելաժամանակը, SMS ուղարկելու հնարավորությունը, ինտերնետը, ինչպես նաև սակագնային պլանով տրամադրվող անսահմանափակ ներառումներից առանց ինտերնետի տարիֆիկացման օգտվելու հնարավորությունն հասանելի չեն ռոումինգում: Ծանոթացեք ծառայությունների սակագներին ռոումինգում:
  • Ներցանցային զանգեր կատարելիս նախ սպառվում է «Y» սակագնային պլանով տրամադրվող 800 րոպե խոսելաժամանակը, ապա՝ 10000 րոպե ներառող խոսելաժամանակի փաթեթը:
  • Սույն սակագնային պլանի շրջանակներում ընթացիկ ամսվա ցանկացած օր պայմանագիրը կասեցնելու կամ խզելու դեպքում ամսավճարը գանձվում է ամբողջությամբ:
  • Դեպի ՄՏՍ Ռուսաստան ուղիղ զանգեր կարելի է կատարել հետևյալ կոդերով սկսվող հեռախոսահամարներին. ՄՏՍ Ռուսաստան՝ +791, +798, +79780, +79781, +79782, +79787, +79788, +7495, +7499
  • Վիվա-ՄՏՍ-ը չի երաշխավորում դեպի ՄՏՍ Ռուսաստան զանգերի ծառայության մատուցումը՝ Ռուսաստանում զանգը ստացող հեռախոսահամարը՝ համարների տեղափոխելիության ծառայության շրջանակում Ռուսաստանի մեկ այլ բջջային ցանցից տեղափոխված լինելու դեպքում: Ծանոթացեք միջազգային զանգերի սակագներին:
  • Համարների տեղափոխելիության ծառայությամբ մեկ այլ բջջային ցանց տեղափոխված` Վիվա-ՄՏՍ-ի հեռախոսահամարին զանգահարելիս նախ սպառվում է սակագնային պլանով նախատեսված դեպի այլ ցանցեր (առկայության դեպքում) խոսելաժամանակը, իսկ դրա բացակայության դեպքում՝ րոպեավճարը գանձվում է բաժանորդի ընթացիկ սակագնային պլանով նախատեսված սակագներով:
  • Սակագնային պլանով տրամադրվող անսահմանափակ ներառումներով և դրանց օգտագործմանը զուգահեռ, հնարավոր է նաև այլ ինտերնետային ռեսուրսների հետ տվյալների փոխանակում, որոնցից օգտվելու դեպքում, օգտագործվում են հիմնական ինտերնետ փաթեթի մեգաբայթերը, իսկ հիմնական ինտերնետ փաթեթը սպառված լինելու դեպքում հնարավոր է հավելվածների որոշ ծառայությունների ոչ լիարժեք օգտագործում: Հիմնական ինտերնետ փաթեթի նպատակային օգտագործման համար խորհուրդ ենք տալիս *209# USSD հրահանգի միջոցով ստուգել ՄԲ-երի հաշվեկշիռը: Սույն սահմանափակումը չի վերաբերում «IMUSIC» ծառայությանը:
  • 10 ԳԲ ինտերնետ փաթեթը սպառելու դեպքում՝ ընթացիկ հաշվի սահմանաչափից և երաշխիքային կանխավճարից կախված՝ ավտոմատ կերպով ակտիվանում է օրական 500 ՄԲ ինտերնետ փաթեթ՝ 100 դրամ/օր սակագնով:
  • «+3ԳԲ», «+10ԳԲ» և «+20ԳԲ» ծառայությունները հասանելի են «Y» սակագնային պլանի շրջանակում:
  • Ակտիվացված «X», «Y» կամ «Z» սակագնային պլաններ ունեցող բջջային քարտերը նախատեսված չեն մոդեմով, Wi-Fi սարքով, կամ որպես Wi-Fi սարք ծառայող հեռախոսներում օգտագործելու համար: Եթե նշված սակագնային պլանով քարտն օգտագործվում է մոդեմում, կամ հեռախոսը, որում զետեղված է քարտը, օգտագործվում է որպես Wi-Fi սարք, ապա ինտերնետից, ինչպես նաև սակագնային պլանի անսահմանափակ ներառումներից օգտվելիս հնարավոր է ինտերնետի հիմական փաթեթի օգտագործում և ինտերնետ հասանելիության սահմանափակում:
  • Բոլոր գները ներառում են ԱԱՀ:
  • Անսպասելի ծախսերից խուսափելու նպատակով խորհուրդ է տրվում բոլոր հավելվածներն ունենալ թարմացված վիճակում: Չթարմացված հավելվածները կարող են սպառել հիմնական ինտերնետը, իսկ հավելվածների որոշ ծառայություններ կարող են մասնակիորեն կիրառվել:
  • Բջջային կապ
    • Սակագներ և զեղչեր
    • Ինտերնետ
    • Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ծառայություններ
    • Ձայնային ծառայություններ
  • Ժամանց և ծրագրեր
    • Բջջային հավելվածներ
    • Ժամանց
  • Օնլայն խանութ
    • Սարքավորումներ
    • Սմարթֆոններ
    • Աքսեսուարներ
    • Պլանշետներ
  • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
    • ՔԱՌՅԱԿ
    • ԴՈՒԵՏ
    • Վիվա Հոմ
    • Արխիվ
  • Օգնություն
    • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • Սպասարկման գոտի
    • Բաժանորդների սպասարկում
    • Օգտակար տեղեկություններ
    • Վերանորոգում և սպասարկում
  • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց

 

 © 2022 «ՄՏՍ Հայաստան» ՓԲԸ, բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

ՆերբեռնելApp Store
ՆերբեռնելGoogle play
Загрузите наWindows Store
18+
X
Շնորհակալություն, մեր աշխատակիցը շուտով կկապվի Ձեզ հետ:
Հեռախոսահամար *
Էլ. փոստ *
Ներկայացրեք հարցը կամ առաջարկը *
Ստանալ էլ. հաղորդագրություններ Վիվա-ՄՏՍ ընկերության կողմից
Թարմացնել

Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:

Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: