10 ԳԲ ինտերնետ փաթեթը սպառելու դեպքում՝ ընթացիկ հաշվի սահմանաչափից և երաշխիքային կանխավճարից կախված՝ ավտոմատ կերպով ակտիվանում է օրական 500 ՄԲ ինտերնետ փաթեթ՝ 100 դրամ/օր սակագնով:
Երաշխիքային կանխավճար (հաշվանցվում է 4-րդ ամսին) - 0-20000 դրամ` կախված ընթացիկ հաշվի սահմանաչափից:
Հետվճարային ծառայությունների համար կիրառվող ստանդարտ սահմանաչափեր:
10 ԳԲ ինտերնետ փաթեթը սպառելու դեպքում՝ ընթացիկ հաշվի սահմանաչափից և երաշխիքային կանխավճարից կախված՝ ավտոմատ կերպով ակտիվանում է օրական 500 ՄԲ ինտերնետ փաթեթ՝ 100 դրամ/օր սակագնով:
Ժամանակավոր կասեցում ըստ պահանջի (առավելագույնը 1 տարի) - 500 դրամ/ամիս:
Սպառելուց հետո օգտագործվող ծառայությունների սակագներ | |
Դեպի Վիվա-ՄՏՍ | 15 դրամ/րոպե* |
Դեպի ՀՀ այլ բջջային ցանցեր Դեպի ՀՀ քաղաքային ցանցեր | 35 դրամ/րոպե |
Դեպի Արցախի բջջային ցանց Դեպի Արցախի քաղաքային ցանց | 15 դրամ/րոպե |
Դեպի Ռուսաստան (ձևաչափ՝ 77 00 [երկրի կոդ] [հեռախոսահամար]) | 79 դրամ/րոպե |
SMS՝ դեպի ՀՀ բջջային ցանցեր | 5 դրամ/SMS |
SMS՝ այլ ուղղություն- ներով | 20 դրամ/SMS |
* 10 000 ներցանցային րոպեն սպառելուց հետո - 15 դրամ/րոպե
Գործողություն | «Y» |
Ընթացիկ սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների հաշվեկշռի ստուգում | *209# «My Viva-MTS» հավելվածի միջոցով |
Ներբեռնեք «My Viva-MTS» հավելվածը «Play Store»-ում / «App Store»-ում
«Արագ» ծառայությունը «Viva 2500», «Viva 3500», «Viva 5500», «Viva 7500»,«Viva 9500» և «X», «Y» հետվճարային սակագնային պլանների բաժանորդներին հնարավորություն է տալիս նախաձեռնելու անցում «Viva», ինչպես նաև «X» և «Y» հետվճարային սակագնային պլանների ցանկացած այլ՝ ավելի մեծ ծավալի փաթեթներ առաջարկող տարբերակի՝ բջջային հեռախոսի միջոցով, առանց սպասարկման կենտրոն այցելելու:
Դրա համար պարզապես անհրաժեշտ է ներկայացնել սակագնային պլանի փոխելու հայտ՝ բջջային հեռախոսից հավաքելով *198# և, մուտք գործելով USSD մենյու, ընտրել անհրաժեշտ տարբերակը:
Ի դեպ, կարող եք անցումը նախաձեռնել նաև անմիջապես՝ ուղարկելով նախընտրելի տարբերակի հրահանգը.
Նախընտրելի տարբերակ | Ընթացիկ տարբերակ | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Y | |||||||
Viva 3500 | *198*3500# | ||||||
Viva 5500 | *198*5500# | ||||||
Viva 7500 | *198*7500# | ||||||
Viva 9500 | *198*9500# | ||||||
Viva 15000 | *198*15000# | ||||||
X | *198*5000# |
Հայտը ներկայացնելուց հետո Ձեր հեռախոսահամարը հայտնվում է համապատասխան ցանկում:
Անցման գործընթացը հաջողությամբ ավարտելու դեպքում անցումը «Viva 3500», «Viva 5500», «Viva 7500», «Viva 9500», «Viva 15000», «X» կամ «Y» սակագնային պլաններին իրականացվում է ընթացիկ ամսվա վերջին օրը:
Ծառայությունն անվճար է:
Անցումը դադարեցնելու համար պարզապես մուտք գործեք *198# հրահանգների մենյու և ընտրեք դադարեցման հրահանգը կամ ուղարկեք *198*0#:
Ծանոթություն
Եթե Վիվա-ՄՏՍ-ի բաժանորդ եք.
Անձնագրով կամ նույնականացման քարտով համեցեք մոտակա սպասարկման կենտրոն: Մեր աշխատակիցները սիրով կօգնեն անցում կատարել «Y» սակագնային պլանին:
Եթե այլ օպերատորի բաժանորդ եք
Կարող եք հեռախոսահամարի պահպանմամբ արագ և անվճար տեղափոխվել «Վիվա-ՄՏՍ»-ի
ցանց և ակտիվացնել «Y» սակագնային պլանը:
Պարզապես անձնագրով կամ
նույնականացման քարտով համեցեք մոտակա
սպասարկման կենտրոն, մնացածի մասին կհոգան մեր աշխատակիցները:
Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:
Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: