Վիվա-ՄՏՍ-ում գնված սարքերի երաշխիքային սպասարկման համար կարող եք դիմել տվյալ սարքի մոդելը սպասարկող կետ կամ արտադրողի հետ համագործակցող կազմակերպություն:
Սարքերի սպասարկումն իրականացվում է ըստ երաշխիքային սպասարկման պայմանների՝ համապատասխան կազմակերպության կողմից:
Արտադրող/սարքի մոդել | Երաշխիքային սպասարկման ժամկետ | Երաշխիքային սպասարկում իրականացնող | Հասցե |
---|---|---|---|
iPhone | 12 ամիս | Chipset | Երևան Կորյունի 5/23
|
Samsung | 12 ամիս | Remzone | Երևան Սարյան 20
|
INOI | 12 ամիս | Remzone | Երևան Իսահակյան 3
|
Xiaomi | 12 ամիս | MIXTECH | Երևան Հյուսիսային պողոտա 11
|
Xiaomi Smart Bands | 3 ամիս | Վիվա-ՄՏՍ | Երևան Արգիշտի 4/1
|
Xiaomi Mi AirDots | 3 ամիս | Վիվա-ՄՏՍ | Երևան Արգիշտի 4/1
|
F plus | 12 ամիս | Remzone | Երևան Իսահակյան 3
|
Huawei E5576-320 | 12 ամիս | Վիվա-ՄՏՍ | Երևան Արգիշտի 4/1
|
Huawei B311-221 A LTE | 12 ամիս | Վիվա-ՄՏՍ | Երևան Արգիշտի 4/1
|
Ծանոթություն
Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:
Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: