1
  • Օնլայն վճարում
  • Մուտք
  • Անհատ հաճախորդներին
    • Բջջային կապ
    • Ժամանց և ծրագրեր
    • ՄոբիԴրամ
    • Օնլայն խանութ
    • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
    • Օգնություն
  • Բիզնես լուծումներ
    • Բջջային կապ
    • Բջջային ինտերնետ
    • Ֆիքսված կապ
    • IP-հեռախոսակապ
    • Տվյալների կենտրոն
  • Մեր մասին
    • Վիվա-ՄՏՍ-ը Հայաստանին
    • Կարիերա
    • Ֆինանսական հաշվետվություններ
    • Գնումներ
    • Հետադարձ կապ
    • կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Ավելին
    • Իրավական տեղեկատվություն
    • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • English
  • Հայերեն
  • русский
  • Վիվա-ՄՏՍ-ը Հայաստանին
    Ողջույնի խոսք
    • Հիմնարար արժեքներ
    • Առաքելություն և նպատակներ
    Մեր պատմությունը
    Կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվություն
    • GRI զեկույց
    • Նորություններ
    Վիվա-ՄՏՍ-ի հրատարակություններ
    • Աշխարհը և հայերը
    • ԿՍՊ
    Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց
    Տեսանյութեր
    • Կորպորատիվ տեսանյութեր
    • Կոմերցիոն գովազդ
    • Ընկերության մասին
  • Կարիերա
    Ինչու՞ աշխատել Վիվա-ՄՏՍ-ում
    • Բազմազանություն և հավասարություն
    • Դասընթացներ և զարգացում
    • Փոխհատուցում և արտոնություններ
    Աշխատանք և հայտարարություններ
    • Աշխատանք
    • Բուհերի և ուսանողների համար
    Կարիերայի զարգացման ծրագիր
    • «VivaStart»
    • Դասախոսություններ բուհերում
    • Բաց դռների օրեր
    • Սեմինարներ դասախոսների համար
    • Պրակտիկա
  • Ֆինանսական հաշվետվություններ
  • Գնումներ
  • Հետադարձ կապ
    Առաջարկներ և բողոքներ
    • Գաղտնի
    • Անանուն
    Հասցեներ
    Բանկային հաշիվներ
  • կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  •  
Մենյու
Մուտք
Անհատ հաճախորդներին
Բիզնես լուծումներ
Մեր մասին
Ավելին
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
Վիվա-ՄՏՍ-ը Հայաստանին
  • Ողջույնի խոսք
  • Մեր պատմությունը
  • Կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվություն
  • Վիվա-ՄՏՍ-ի հրատարակություններ
  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց
  • Տեսանյութեր
Կարիերա
  • Ինչու՞ աշխատել Վիվա-ՄՏՍ-ում
  • Աշխատանք և հայտարարություններ
  • Կարիերայի զարգացման ծրագիր
Ֆինանսական հաշվետվություններ
Գնումներ
Հետադարձ կապ
  • Առաջարկներ և բողոքներ
  • Հասցեներ
  • Բանկային հաշիվներ
կոմպլաենս և գործարար էթիկա
Ողջույնի խոսք
  • Հիմնարար արժեքներ
  • Առաքելություն և նպատակներ
Մեր պատմությունը
Կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվություն
  • GRI զեկույց
  • Նորություններ
Վիվա-ՄՏՍ-ի հրատարակություններ
  • Աշխարհի հայկական հուշարձանները 1
  • Աշխարհը և հայերը
  • ԿՍՊ
Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց
Տեսանյութեր
  • Կորպորատիվ տեսանյութեր
  • Կոմերցիոն գովազդ
  • Ընկերության մասին
Ինչու՞ աշխատել Վիվա-ՄՏՍ-ում
  • Բազմազանություն և հավասարություն
  • Դասընթացներ և զարգացում
  • Փոխհատուցում և արտոնություններ
Աշխատանք և հայտարարություններ
  • Աշխատանք
  • Բուհերի և ուսանողների համար
Կարիերայի զարգացման ծրագիր
  • «VivaStart»
  • Դասախոսություններ բուհերում
  • Բաց դռների օրեր
  • Սեմինարներ դասախոսների համար
  • Պրակտիկա
Առաջարկներ և բողոքներ
  • Գաղտնի
  • Անանուն
Հասցեներ
Բանկային հաշիվներ
  • English
  • Հայերեն
  • русский
Օնլայն վճարում
  • Անհատ հաճախորդներին
  • Մեր մասին
  • Վիվա-ՄՏՍ-ը Հայաստանին
  • Մեր պատմությունը

Մեր պատմությունը

Մեր պատմությունը
Ողջույնի խոսք
Մեր պատմությունը
Կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվություն
Վիվա-ՄՏՍ-ի հրատարակություններ
Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց
Տեսանյութեր
ՎիվաՍել ընկերությունը գործունեություն իրականացնելու արտոնագիր է ստացել 2004 թվականին: Գործունեությունն սկսելով փոքրաթիվ կազմով, գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանի ղեկավարած ընկերությունն իր առջև նպատակ էր դրել կարճ ժամկետում կայուն ցանց ապահովել ամբողջ հանրապետությունում և սպասարկել առաջին զանգը: Երևանում առաջին բազային կայանները տեղադրվեցին Հայաստանի ազգային գրադարանի, Հայաստանի պատմության թանգարանի և Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանի Ընդերքաբանության և մետալուրգիայի ֆակուլտետի շենքերի տանիքներին, ինչի շնորհիվ հնարավոր դարձավ կատարել առաջին զանգը:

ՎիվաՍել-ի ներցանցային առաջին զանգը կատարվել է 2005 թ.-ի հուլիսի 1-ին` նոր դարաշրջանի սկիզբ ազդարարելով Հայաստանի հեռահաղորդակցության ոլորտում: Ընկերությանը հաջողվեց կարճ ժամանակահատվածում հիմնովին փոխել ոլորտում առկա պատկերը` GSM ծառայությունները հասանելի դարձնելով յուրաքանչյուրին: Ծախսարդյունավետության, բարձր որակի, վստահելիության և ընդարձակ ծածկույթի շնորհիվ՝ ընկերությունը ժողովրդականություն և հեղինակություն ձեռք բերեց բնակչության շրջանում:

2006 թ.-ին ընկերությունը շարունակում է զարգացնել ոչ միայն իր ցանցը, այլև՝ կազմակերպական կառուցվածքը: Կազմակերպության երկարաժամկետ ծրագրերի հիմքում բաժանորդներին ընձեռնվող հնարավորությունների և մատուցվող ծառայությունների որակի բարձրացումն էր: Աշխատանքներ էին տարվում բջջային ցանցի ընդարձակման և մարդկային ռեսուրսների հավաքագրման արդյունավետ քաղաքականության կիրառման ուղղությամբ: 2006 թվականի հունվարի դրությամբ՝ ՎիվաՍել-ին հաջողվել էր գրավել շուկայի մասնաբաժնի 50 տոկոսը (ավելի քան 350 000 բաժանորդ): Նույն թվականի սեպտեմբերին ընկերության բջջային ցանցը հասանելի էր երկրի բնակեցված տարածքի 90 տոկոսում:

2007 թ. սեպտեմբերին, բաժնետոմսերի 80 տոկոսի վաճառքից հետո, ընկերությունը դարձավ ԱՊՀ տարածքում խոշորագույն միջազգային բջջային օպերատորներից մեկի` ռուսաստանյան «Մոբիլնիյե Տելեսիստեմի» («ՄՏՍ») ընկերության դուստր ձեռնարկությունը: Գործառույթային նոր ռազմավարությանը, նպատակների սահմանմանը, ընդհանուր կորպորատիվ առաքելության ձևակերպմանը զուգահեռ` մշակվում է նաև ՎիվաՍել-ի կազմակերպչական նոր կառուցվածքը:

2007թ.-ին ընկերությունն արձանագրում է զարգացման զգալի առաջընթաց և բաժանորդային բազայի աճ. ՎիվաՍել-ի ծառայություններից օգտվողների թիվը գերազանցում է 1 միլիոնը: Զուգահեռաբար ավելանում է աշխատակիցների թիվը:

2008-ին քոբրենդինգի արդյունքում ՎիվաՍել-ը դարձավ ՎիվաՍել-ՄՏՍ՝ փոխելով նաև իր դիզայնը: Այդ տարվա ընթացքում ավելի քան մեկ միլիոն բաժանորդի շնորհիվ ընկերությանը հաջողվեց նաև գրավել շուկայի մի զգալի մասնաբաժին՝ գերազանցելով 78 տոկոսը:

2009 թվականի ապրիլին ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ն ազդարարում է երրորդ սերնդի (3G) ցանցի կոմերցիոն մեկնարկի մասին:

Արդիականացված ցանցը բաժանորդներին հնարավորություն է ընձեռում օգտվելու ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի նորարարական այնպիսի ծառայություններից, ինչպիսիք էին տեսազանգը և շարժական գերարագ ինտերնետը: Հայաստանում 2G/3G համադրված ցանցի կառուցումն իրականացվում է շարժական կայմերի կայանների օգտագործմամբ` առանց GSM և երկրորդ սերնդի ցանցի շահագործումը դադարեցնելու կամ զգալի փոփոխությունների ենթարկելու:

ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը բջջային հեռահաղորդակցության ոլորտը բաժանորդներին ներկայացրեց բոլորովին նոր սկզբունքով. բջջային ծառայությունները հասանելի պետք է լինեն ոչ թե սահմանափակ թվով մարդկանց, այլ` յուրաքանչյուրին: Արտասահմանյան օպերատորների հետ ռոումինգային գործընկերության շնորհիվ, ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը հայրենիքի հետ կապ պահպանելու հնարավորություն է տալիս իր բաժանորդներին` անկախ գտնվելու վայրից:

ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ը 2011 թվականին կոմերցիոն հիմունքով Հայաստանում առաջին անգամ գործարկում է  նաև 4G/LTE ցանցը: Այն բաժանորդներին հնարավորություն է տալիս օգտվելու ինտերնետի անհամեմատ ավելի բարձր արագությունից և աշխատելու առավել բարձր արդյունավետությամբ: Ձայնային ծառայությունների որակն  ապահովելու համար, ծրագրի շրջանակում արդիականացվել են 2G կայանները, իսկ տվյալների փոխանակման առավել լայն հնարավորություններ և առավել բարձր թողունակություն ունենալու համար`3G բազային կայանները:

Որպես պատասխանատու կորպորատիվ քաղաքացի՝ ընկերությունը բազային կայաններ տեղադրելու որոշում կայացնելիս չի առաջնորդվում բացառապես ներդրումների վերադարձելիության սկզբունքով: ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի համար հավասարապես` սոցիալական և անվտանգության խնդիր է փոքրաթիվ բնակչությամբ և ցածր սպառողական հնարավորությամբ ամենահեռավոր շրջաններում անգամ, հաղորդակցության ենթակառուցվածքի ապահովումը:
  • Վիվա-ՄՏՍ-ը Հայաստանին
    • Ողջույնի խոսք
    • Մեր պատմությունը
    • Կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվություն
    • Վիվա-ՄՏՍ-ի հրատարակություններ
    • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց
    • Տեսանյութեր
  • Կարիերա
    • Ինչու՞ աշխատել Վիվա-ՄՏՍ-ում
    • Աշխատանք և հայտարարություններ
    • Կարիերայի զարգացման ծրագիր
  • Հետադարձ կապ
    • Առաջարկներ և բողոքներ
    • Հասցեներ
    • Բանկային հաշիվներ
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց

 © 2021 «ՄՏՍ Հայաստան» ՓԲԸ, բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

ՆերբեռնելApp Store
ՆերբեռնելGoogle play
Загрузите наWindows Store
18+
X
Շնորհակալություն, մեր աշխատակիցը շուտով կկապվի Ձեզ հետ:
Հեռախոսահամար *
Էլ. փոստ *
Ներկայացրեք հարցը կամ առաջարկը *
Ստանալ էլ. հաղորդագրություններ Վիվա-ՄՏՍ ընկերության կողմից
Թարմացնել

Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:

Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: