1
  • Օնլայն վճարում
  • Մուտք
  • Անհատ հաճախորդներին
    • Բջջային կապ
    • Ժամանց և ծրագրեր
    • ՄոբիԴրամ
    • Օնլայն խանութ
    • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
    • Օգնություն
  • Բիզնես լուծումներ
    • Բջջային կապ
    • Բջջային ինտերնետ
    • Ֆիքսված կապ
    • IP-հեռախոսակապ
    • Տվյալների կենտրոն
  • Մեր մասին
    • Վիվա-ՄՏՍ-ը Հայաստանին
    • Կարիերա
    • Ֆինանսական հաշվետվություններ
    • Գնումներ
    • Հետադարձ կապ
    • Կոմպլաենս և գործարար էթիկա
  • Ավելին
    • Իրավական տեղեկատվություն
    • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • English
  • Հայերեն
  • русский
  • Բջջային կապ
    Սակագներ և զեղչեր
    • X, Y և Z սակագնային պլաններ
    • Viva սակագնային պլաններ
    • ‹‹և›› սակագնային պլաններ
    • Smart Watch
    • Սակագնային պլան ԵՍ
    • Զեղչեր և հատուկ առաջարկներ
    • Արխիվ
    • Հետվճարային սակագնային պլաններ
    • Վիվա-ՄՏՍ բոնուս
    • STARTPHONE
    Ինտերնետ
    • Ինտերնետ հեռախոսից
    • Ինտերնետ համակարգչից
    • Ինտերնետ պլանշետից
    Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
    • Զանգեր արտերկիր
    • Օտարերկրյա այցելուներին
    Ծառայություններ
    • Հաղորդագրություններ
    • Հարմար կապ
    • Լիցք պլյուս
    • Վճարում և վերալիցքավորում
  • Ժամանց և ծրագրեր
    Բջջային հավելվածներ
    • Android
    • iOS
    Ժամանց
    • Խաղեր
    • Վիճակախաղ
    • «BeWoman» վեբ-պորտալ
    • Facebook SMS
    • GOOD’OK
    • Պրեմիում ծառայություններ
    • Պահմտոցի
    • MTS Armenia
    • Փոխիր ձայնդ
    • Տեղեկատու
    • Թեժ գիծ
  • ՄոբիԴրամ
  • Օնլայն խանութ
  • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
    ՔԱՌՅԱԿ
    ԴՈՒԵՏ
    Classic Solo
    Արխիվ
    • 4D
  • Օգնություն
    SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
    • Տեղեկատու
    • Հեռախոսահամարի ընտրություն
    Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի վերալիցքավորում
    • Մանրամասն հաշիվ
    • Նոր օր
    • Փողանցում
    • Նոր րոպեներ
    • Առցանց վճարում
    • Ծանուցում
    • Վավերականության երկարացում
    • Հաշվեկշռի ստուգում
    Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • Իմ Վիվա-ՄՏՍ
    • Ինտերնետ օգնական
    • Ծառայությունների ցանկ
    • USSD
    Սպասարկման գոտի
    • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
    • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
    Բաժանորդների սպասարկում
    • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
    • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
    • 111 թեժ գիծ
    • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
    • Ուղարկել հարցում
    • Հարցման կարգավիճակի ստուգում
    Օգտակար տեղեկություններ
    • Օգտակար համարներ
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • GSM բառաշտեմարան
    Վերանորոգում և սպասարկում
    • Սպասարկման կենտրոններ
    • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  •  
Մենյու
Մուտք
Անհատ հաճախորդներին
  • Բջջային կապ
  • Ժամանց և ծրագրեր
  • ՄոբիԴրամ
  • Օնլայն խանութ
  • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
  • Օգնություն
Բիզնես լուծումներ
Մեր մասին
Ավելին
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
Բջջային կապ
  • Սակագներ և զեղչեր
  • Ինտերնետ
  • Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ծառայություններ
  • ԵՍ
Ժամանց և ծրագրեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Ժամանց
ՄոբիԴրամ
Օնլայն խանութ
Ֆիքսված ինտերնետ և TV
  • ՔԱՌՅԱԿ
  • ԴՈՒԵՏ
  • Classic Solo
  • Արխիվ
Օգնություն
  • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • Սպասարկման գոտի
  • Բաժանորդների սպասարկում
  • Օգտակար տեղեկություններ
  • Վերանորոգում և սպասարկում
Սակագներ և զեղչեր
  • X, Y և Z սակագնային պլաններ
  • Viva սակագնային պլաններ
  • ‹‹և›› սակագնային պլաններ
  • Smart Watch
  • Սակագնային պլան ԵՍ
  • Զեղչեր և հատուկ առաջարկներ
  • Արխիվ
  • Կանխավճարային սակագնային պլաններ և փաթեթներ
  • Հետվճարային սակագնային պլաններ
  • Վիվա-ՄՏՍ բոնուս
  • STARTPHONE
Ինտերնետ
  • Ինտերնետ հեռախոսից
  • Ինտերնետ համակարգչից
  • Ինտերնետ պլանշետից
Ռոումինգ և միջազգային միացում
  • Ճանապարհորդություն աշխարհով մեկ
  • Զանգեր արտերկիր
  • Օտարերկրյա այցելուներին
  • Օտարերկրյա այցելուներին
Ծառայություններ
  • Հաղորդագրություններ
  • Հարմար կապ
  • Լիցք պլյուս
  • Վճարում և վերալիցքավորում
ԵՍ
  • «ԵՍ» սակագնային պլանով նախատեսված բուհական տարածքներ
Բջջային հավելվածներ
  • Android
  • iOS
  • Kids Club
  • Apps Club
  • IVI. քո անձնական կինոթատրոնը
  • «Fantasy League»
Ժամանց
  • «QARTEZ»
  • Խաղեր
  • Վիճակախաղ
  • «BeWoman» վեբ-պորտալ
  • Facebook SMS
  • GOOD’OK
  • Պրեմիում ծառայություններ
  • Պահմտոցի
  • MTS Armenia
  • Փոխիր ձայնդ
  • Տեղեկատու
  • Թեժ գիծ
  • Վիկտորինա
ՔԱՌՅԱԿ
  • 160 ալիք
  • 150 ալիք
  • 135 ալիք
  • 130 ալիք
  • 115 ալիք
  • 45 ալիք
ԴՈՒԵՏ
  • Միջազգային զանգեր
Classic Solo
Արխիվ
  • 4D
SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
  • SIM քարտի արգելափակում և վերականգնում
  • Տեղեկատու
  • Հեռախոսահամարի ընտրություն
Հաշվի հետ կապված գործողություններ
  • Հաշվի վերալիցքավորում
  • Մանրամասն հաշիվ
  • Նոր օր
  • Փողանցում
  • Նոր րոպեներ
  • Առցանց վճարում
  • Ծանուցում
  • Վավերականության երկարացում
  • Հաշվեկշռի ստուգում
Ինքնասպասարկման ծառայություններ
  • Իմ Վիվա-ՄՏՍ
  • Ինտերնետ օգնական
  • Ծառայությունների ցանկ
  • USSD
Սպասարկման գոտի
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի քարտեզ
  • Ռադիոծածկույթի տեղեկատու
  • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
Բաժանորդների սպասարկում
  • Վիվա-ՄՏՍ-ի սպասարկման կենտրոններ
  • Ձեր կարծիքը մեզ համար կարևոր Է
  • 111 թեժ գիծ
  • Հարցում՝ սպասարկման որակի վերաբերյալ
  • Ուղարկել հարցում
  • Հարցման կարգավիճակի ստուգում
Օգտակար տեղեկություններ
  • Օգտակար համարներ
  • Հաճախ տրվող հարցեր
  • GSM բառաշտեմարան
Վերանորոգում և սպասարկում
  • Սպասարկման կենտրոններ
  • Հավելյալ ծառայություններ սպասարկման կենտրոնում
  • English
  • Հայերեն
  • русский
Օնլայն վճարում
Viva 2500
Viva 2500
  Viva 3500
  Viva 5500
  Viva 7500
  Viva 9500


Viva 2500
4000 ՄԲ ինտերնետ

Viva 2500 սակագնային պլան


Ինտերնետ
4000 ՄԲ
Ներցանցային խոսելաժամանակ
2500 րոպե!
Խոսելաժամանակ դեպի ՀՀ այլ ցանցեր
50 րոպե !
SMS՝ դեպի ՀՀ բջջային ցանցեր
250
Ակտիվացման գին
2500 դրամ/30 օր


Առավելությունները

4G ինտերնետ 

Ներցանցային խոսելաժամանակ
Ամենաընդարձակ ցանցը Հայաստանում 
 

Դարձրեք ներցանցային րոպեները մեգաբայթեր

Դարձրեք ներցանցային րոպեները մեգաբայթեր:

1 րոպե = 3 ՄԲ

Փոխանակման գինը՝ 200 դրամ

Փոխանակման համար պետք է մուտք գործել «Իմ Վիվա-ՄՏՍ» հավելված՝ Ձեր սմարթֆոնից:

Հավելվածը հասանելի է «Google Play»-ում և «App Store»-ում:

Ծանոթություններ

  • Ներցանցային րոպեները ՄԲ-երի փոխանակելու համար անհրաժեշտ է նվազագույնը 100 րոպե:
  • Փոխանակումից հետո խոսելաժամանակի մնացորդը պետք է կազմի առնվազն 500 րոպե:
  • Փոխանակված ՄԲ-երը կանխավճարային բաժանորդները կարող են օգտագործել մինչև «Viva» սակագնային պլաններով տրամադրվող փաթեթների գործողության ժամկետի ավարտը, իսկ հետվճարային բաժանորդները՝ մինչև օրացույցային ամսվա վերջին օրը:
  • Գործողության ժամկետից շուտ փաթեթներից որևէ մեկը սպառելու դեպքում կանխավճարային սակագնային պլանի բաժանորդները կարող են ընթացիկ սակագնային պլանի փաթեթները վերաակտիվացնել՝ հավաքելով *161*4#. այդ դեպքում, չսպառված մյուս փաթեթները, ինչպես նաև փոխանակված ՄԲ-երը զրոյանում են և ակտիվանում են նոր փաթեթներ, որոնց գործողության ժամկետը կազմում է 30 օր:
  • Փոխանակված ՄԲ-երը հասանելի չեն ռոումինգում:
  • Ներցանցային րոպեները մեգաբայթերի փոխանակման համար հաշվին բավարար գումար չլինելու դեպքում կանխավճարային բաժանորդները կարող են օգտվել «Լիցք+» ծառայությունից:
Հուշում 

Անսահմանափակ շփվի՛ր «Viber», «WhatsApp», «Messenger», «Telegram», «Zoom», «Skype», «Zangi», «Snapchat» հավելվածներով՝ նոր «+Chat» ծառայությամբ։

Ծառայության ակտիվացում՝ *404*1#

Ակտիվացման գին՝ 500 դրամ

Մանրամասներ

 
Վճարումներ
Ակտիվացման գին
2500 դրամ

Փաթեթների գործողության 30-օրյա ժամկետի ընթացքում 4000 ՄԲ ինտերնետ փաթեթը սպառելուց հետո, Ձեր հաշվին առնվազն 150 դրամի առկայության դեպքում, ավտոմատ կերպով ակտիվանում է 500 ՄԲ փաթեթ, որը հասանելի է ակտիվացման պահից սկսած 24 ժամվա ընթացքում:

Ձեր հաշվեկշռին բավարար գումար լինելու դեպքում «Viva» սակագնային պլանով տրամադրվող ծառայությունների փաթեթները կհամարվեն ակտիվացված միայն ծանուցող SMS ստանալուց հետո:

Ծառայությունների սակագներ
 Նախքան գործողությ-
ան 30-օրյա ժամկետի ավարտը ներառված փաթեթները սպառելուց հետո
Գործողութ-
յան 30-օրյա ժամկետը լրանալուց հետո
Դեպի Վիվա-ՄՏՍ5 դրամ/րոպե15 դրամ/րոպե
Դեպի ՀՀ այլ բջջային ցանցեր

 

 

 

35 դրամ/րոպե

 

 

 

50 դրամ/րոպե

Դեպի ՀՀ քաղաքային ցանցեր
Դեպի Արցախի բջջային ցանց

 

0 դրամ/րոպե

 

0 դրամ/րոպե

Դեպի Արցախի քաղաքային ցանց
Դեպի Ռուսաստան (ձևաչափ՝ 77 00 [երկրի կոդ] [հեռախոսա-
համար])
59 դրամ/րոպե59 դրամ/րոպե
Դեպի Vodafone Ուկրաինա (համարահավաքման ձևաչափ՝ 77 00 [երկրի կոդ] [հեռախոսահամար])130 դրամ/րոպե130 դրամ/րոպե
SMS՝ դեպի ՀՀ բջջային ցանցեր5
դրամ/SMS
20 դրամ/SMS
SMS՝ դեպի Արցախ0 դրամ/SMS0 դրամ/SMS
SMS՝ այլ ուղղություն-
ներով
20 դրամ/SMS20 դրամ/SMS

Ինտերնետ
4000 ՄԲ ինտերնետ փաթեթը սպառելուց հետո, բաժանորդի հաշվին առնվազն 150 դրամի առկայության դեպքում, ավտոմատ կերպով ակտիվանում է 500 ՄԲ փաթեթ: Հաշվի վրա 150 դրամից պակաս լինելու դեպքում ինտերնետի օգտագործման հնարավորությունն արգելափակվում է:Օրական ինտերնետ-փաթեթներ տրամադրող “BIT”, “Super BIT” հասանելի են:
Հրահանգներ

Գործողություն

«Viva 2500»

Անցում դեպի սակագնային պլան

*161*2500#

Անցում դեպի սակագնային պլան՝ ընթացիկ տարբերակի գործողության ժամկետը լրանալուց հետո

*161*2500*1#

Ընթացիկ տարբերակի գործողության ժամկետը լրանալուց հետո դեպի սակագնային պլան անցման չեղարկում

*161*0#

Ընթացիկ սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների հաշվեկշռի ստուգում

*160# կամ

Զանգահարելով 111 և հետևելով հրահանգներին

Ընթացիկ սակագնային պլանի փաթեթների վերաակտիվացում

*161*4#


«Viva» սակագնային պլանների բաժանորդները հնարավորություն ունեն անցում կատարելու «ԵՍ» կանխավճարային սակագնային պլանին:


Գործողություն

Հրահանգ

Անցում «ԵՍ» սակագնային պլանին

*131*555#



Անցման արժեքը 500 դրամ է:

Ծանոթություն
  • Տրամադրվող ձայնային, SMS և ինտերնետ ծառայությունները սպառելուց կամ դրանց գործողության ժամկետի ավարտից հետո Վիվա-ՄՏՍ-ը բաժանորդներին SMS ծանուցումներ ուղարկելու պարտավորություն չի կրում: Նշված ծանուցումներն ուղարկվում են չնախատեսված ծախսերից խուսափելու հարցում բաժանորդներին աջակցելու նպատակով՝ Վիվա-ՄՏՍ-ի հանրային էլեկտրոնային հաղորդակցության ցանցի առկա տեխնիկական հնարավորությունների սահմաններում: Ուստի, SMS ծանուցումները բաժանորդի կողմից չստանալը կամ ուշացումը կարող է պայմանավորված լինել Օպերատորի հսկողությունից դուրս գտնվող հանգամանքներից, այդ թվում` բաժանորդային սարքավորման որակից և տեխնիկական առանձնահատկություններից, ռադիոալիքների տարածմանը և ռադիոսարքավորումների բնականոն շահագործմանը խոչընդոտող հանգամանքներից, բաժանորդի գտնվելու վայրի առանձնահատկություններից: Ծառայությունների օգտագործումից առաջացած հավելյալ ծախսերից խուսափելու համար` բաժանորդը պետք է համապատասխան USSD հրահանգի միջոցով վերահսկի իրեն տրամադրված ծառայությունների ծավալը և գործողության ժամկետը:
  • Եթե «Viva» սակագնային պլանի տարբերակի գործողության ժամկետում բջջային քարտի վավերականության ժամկետը սպառվում է, փաթեթով տրամադրվող ծառայությունները կասեցվում են մինչև հաշվեկշռի վերալիցքավորումը, այլապես՝ դադարեցվում:
  • Ակտիվացված ինտերնետ-փաթեթի (օր.՝ «BIT») գործողության ընթացքում նախ սպառվում է այդ փաթեթով տրամադրվող ծառայությունը, իսկ սպառելուց հետո՝ «Viva» սակագնային պլանով տրամադրվող ինտերնետ-փաթեթը:
  • «Viva» սակագնային պլանով տրամադրվող ծառայությունները տարբերակի գործողության ժամկետը սպառվելուց հետո զրոյանում են:
  • Սակագնային պլանով տրամադրվող խոսելաժամանակը, SMS ուղարկելու հնարավորությունը և ինտերնետը ավտոմատ չեն երկարացվում և հասանելի չեն ռոումինգում :Ծանոթացեք ծառայությունների սակագներին ռոումինգում:
  • Առաջին անգամ ակտիվացված բջջային քարտի վավերականության ժամկետը 105 օր է:
  • «Viva» սակագնային պլաններով տրամադրվող փաթեթները կարելի է սպառել ակտիվացման պահից սկսած 30 օրվա ընթացքում: Գործողության ժամկետից շուտ փաթեթներից որևէ մեկը սպառելու դեպքում կարելի է ընթացիկ սակագնային պլանի փաթեթները վերաակտիվացնել՝ հավաքելով *161*4#. այդ դեպքում գործողության ժամկետը կազմում է 30 օր՝ նոր փաթեթների ակտիվացման պահից սկսած:
  • «Viva 2500» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների գործողության 30-օրյա ժամկետից շուտ 4000 ՄԲ ինտերնետ փաթեթը սպառելուց հետո, բաժանորդի հաշվին առնվազն 150 դրամի առկայության դեպքում, ավտոմատ կերպով ակտիվանում է 500 ՄԲ փաթեթ, որը հասանելի է ակտիվացման պահից սկսած 24 ժամվա ընթացքում:
  • «Viva 2500» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների գործողության 30-օրյա ժամկետը լրանալուց հետո փաթեթների չակտիվանալու դեպքում՝ օրական 500 ՄԲ տրամադրող ինտերնետ փաթեթի ավտոմատ ակտիվացումը կասեցվում է: Այնուհետև ինտերնետից օգտվելու համար՝ բաժանորդը կարող է ակտիվացնել օրական ինտերնետ փաթեթ տրամադրող «BIT», «Super BIT» ծառայությունները:
  • «Viva» սակագնային պլանով տրամադրվող փաթեթների գործողության ժամկետի ավարտին բաժանորդի հաշվին բավարար գումար լինելու դեպքում գումարը գանձվում է և փաթեթներն ավտոմատ երկարացվում են, հակառակ դեպքում՝ ծառայությունն ապաակտիվացվում է և բաժանորդը շարունակում է օգտվել ծառայություններից սակագնային պլանով նախատեսված սակագներով: Փաթեթները ավտոմատ կերպով կրկին ակտիվացվում են հաշվեկշռին նորից բավարար գումար լինելու դեպքում:
  • «Viva» սակագնային պլաններով տրամադրվող փաթեթների ակտիվացման կամ ավտոմատ երկարացման ժամանակ խորհուրդ է տրվում չօգտվել ձայնային, ինտերնետ կամ SMS ծառայություններից, քանի որ, համակարգի տեխնիկական առանձնահատկություններից ելնելով, փաթեթների ակտիվացումը, հնարավոր է, չհաջողվի:
  • Հաշվեկշռին բավարար գումար լինելու դեպքում «Viva» սակագնային պլանով տրամադրվող ծառայությունների փաթեթները կհամարվեն ակտիվացված միայն ծանուցող SMS ստանալուց հետո:
  • Դեպի ՄՏՍ Ռուսաստան ուղիղ զանգեր կարելի է կատարել հետևյալ կոդերով սկսվող հեռախոսահամարներին. ՄՏՍ Ռուսաստան՝ +791, +798, +79780, +79781, +79782, +79787, +79788, +7495, +7499
  • «+3GB» ծառայությունը հասանելի է «Viva» սակագնային պլանի ակտիվ փաթեթ ունեցող բաժանորդներին: Այն ակտիվացնելու համար անհրաժեշտ է ուղարկել *888*1# հրահանգը: Ակտիվացման գինը 500 դրամ է: Ծանոթացեք «+3ԳԲ» ծառայությանը:
  • Վիվա-ՄՏՍ-ը չի երաշխավորում դեպի ՄՏՍ Ռուսաստան զանգերի ծառայության մատուցումը՝ Ռուսաստանում զանգը ստացող հեռախոսահամարը՝ համարների տեղափոխելիության ծառայության շրջանակում Ռուսաստանի մեկ այլ բջջային ցանցից տեղափոխված լինելու դեպքում: Ծանոթացեք միջազգային զանգերի սակագներին:
  • Համարների տեղափոխելիության ծառայությամբ մեկ այլ բջջային ցանց տեղափոխված` Վիվա-ՄՏՍ-ի հեռախոսահամարին զանգահարելիս նախ սպառվում է սակագնային պլանով նախատեսված դեպի այլ ցանցեր (առկայության դեպքում) խոսելաժամանակը, իսկ դրա բացակայության դեպքում՝ րոպեավճարը գանձվում է բաժանորդի ընթացիկ սակագնային պլանով նախատեսված սակագներով:

 

Հաճախ տրվող հարցեր

  • Բջջային կապ
    • Սակագներ և զեղչեր
    • Ինտերնետ
    • Ռոումինգ և միջազգային միացում
    • Ծառայություններ
    • ԵՍ
  • Ժամանց և ծրագրեր
    • Բջջային հավելվածներ
    • Ժամանց
  • Ֆիքսված ինտերնետ և TV
    • ՔԱՌՅԱԿ
    • ԴՈՒԵՏ
    • Classic Solo
    • Արխիվ
  • Օգնություն
    • SIM քարտի և հեռախոսահամարի հետ կապված գործողություններ
    • Հաշվի հետ կապված գործողություններ
    • Ինքնասպասարկման ծառայություններ
    • Սպասարկման գոտի
    • Բաժանորդների սպասարկում
    • Օգտակար տեղեկություններ
    • Վերանորոգում և սպասարկում
  • Իրավական տեղեկատվություն
  • Տեղեկատվական անվտանգություն
  • Սոցիալական ներդրման առաջարկ ներկայացնելու ուղեցույց

 © 2021 «ՄՏՍ Հայաստան» ՓԲԸ, բոլոր իրավունքները պաշտպանված են

ՆերբեռնելApp Store
ՆերբեռնելGoogle play
Загрузите наWindows Store
18+
X
Շնորհակալություն, մեր աշխատակիցը շուտով կկապվի Ձեզ հետ:
Հեռախոսահամար *
Էլ. փոստ *
Ներկայացրեք հարցը կամ առաջարկը *
Ստանալ էլ. հաղորդագրություններ Վիվա-ՄՏՍ ընկերության կողմից
Թարմացնել

Նաև կարող եք զանգահարել մեզ 111 և 093 297111 հեռախոսահամարներով:

Ֆիքսված ծառայությունների վերաբերյալ հարցերի դեպքում խնդրում ենք զանգահարել 060 61 00 00 հեռախոսահամարով: